Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad må en webshop koste?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hej

Mit spørgsmål lyder således:

Hvad er prisen ca for at få lavet en hjemmeside / webshop incl design, diverse moduler til pbs osv. Og hvis man skal ha en side som f.eks Wupti.dk ik at den skal se ud som den, men hvad ville prisen ca være for at få den til at se sådan ud ?

Security

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 18:29

Den kan vel koste alt fra 10.000 til 500.000 afhængig af hvem du får til at lave den og hvor proffesionelt du får den lavet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:33

Ja eller 100.000 men nu var udgangspunktet wupti.dk, hvad f.eks denne side ville koste at få til at køre, med en realistisk pris fra en designer/programør.

Security

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 19:10

Jeg vil tro den koster et stykke over 100k - ikke mindst pga. den backend jeg antager de har koblet på og så er der en hel del funktionalitet som ser ud til at være skræddersyet til løsningen. Det er svært at sætte en præcis pris på uden at kende backenden.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 19:37

Du skal jo være opmærksom på at på en side som wupti kører et enormt system bagved der koster mange tusind kroner at få sat op. Design mæssigt med shop funktioner mm kan en standard shopløsning sagtens tilpasses for langt mindre.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:59

0 kr. er mit bud.. den ligger gratis på nettet...

Fra Frørup
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:15

hej... Få en standard netbutik som du kan ændre på, det ligner måske ikke wupti, men det er et godt sted at få nogle erfainger fra, og så når omsætningen er stor nok, så kan man overveje en dyrere løsning. Jeg kan dog kun anbefale, at man gør sit forarbejde godt - INDEN man vælger en leverandør. Det er svært og tidskrævende at skifte undervejs...

Peder Buch, www.golfshop.dk

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 20:57

Åhhh Remy, du er altid god for en spids kommentar :)
Du glemmer vist at tid også koster penge - mig bekendt kan man ikke købe sig til mere end 24 timer i døgnet?

Wupti, har efter min bedste overbevisning ikke kostet en øre under 250.000 hvis vi tager backend med. Og et eller andet sted er jeg sgu bange for den har kostet op mod det dobbelte!

Men dermed ikke sagt, at det nødvendigvis SKAL koste så meget at få lavet en så stor webshop.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:11

Jeg ville mene at jeres bud på pris er alt for lavt, jeg er ret sikker på at prisen for Wupti.com er et million beløb. Jeg så en skitserering af løsningen i Microsofts blad. De teknologier der er brugt er så vidt jeg husker Commerce Server, Biztalk og Axapta. Dette betyder at der højst sandsynligt er for over en million i software licenser. Derudover mener jeg at det er enten Creuna eller NetCompany der har lavet løsningen, begge firmaer er kendt for at lave godt arbejde, og måden de gør det på er at prøve en masse ting af, lave flere design udkast, kører usability tests etc. Ialt ialt vil det undre mig meget hvis regningen fra dem, var under en million, men det ville ikke overaske hvis den var over 3.

Det skal også siges at artikel fra Microsofts blad nævnte at det mest imponerende ved løsningen, var hvor mange manuelle processer der var automatiserede. Dette er ofte relativt kostbart at etablerer, men profitablet på den lange bane, pga. det mindre løn budget.

Mit bud på hvad Wupti har kostet må ligge et sted imellem 5-10 millioner.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:33

Hej Security

Hvad med at starte med en shop og få den designet yderligere senere,  og når du opdager, hvor meget tid du egentlig skal bruge på at opsætte og fylde varer på shoppen kan du altid trække dig tilbage uden at have brugt formuer på en løsning..

Prøv shoppen fra Goldenplanet, som er til en meget rimelig i pris, samtidig har den en pæn opbygning, og som også indeholder en masse moduler man normalt skal tilkøbe i andre shops.

Du kan prøve demoen ganske gratis i 14 dage og skal du bruge mere tid til studier, kan du få forlænget demoens prøvetid, så Goldenplanet yder en ganske flot service.

link her... http://www.goldenplanet.dk/produkter/e-handel.html

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)