Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af hjemmeside/database & APP

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 14
Indlæg ialt: 13
Fra  Frederik Hegner Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!
Jeg har en, synes jeg selv, fantastisk ide til en hjemmeside med en tilhørende app og mit spørgsmål er, hvor søren jeg skal starte?
Da jeg mener ideen er genial, vil jeg helt ikke dele den med andre, som f.eks webudviklere og andre ide mænd. hvad gør jeg?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 20:03

Fortæl for guds skyld aldrig andre om ideen! Og gå da slet ikke igang med at udvikle websitet og app'en, for så ender det jo bare med at brugere/kunder får det at se, og det går naturligvis ikke. Nej, hvis du har skrevet noget ned på papir, så brænd det. Har du noget liggende på din computer så giv harddisken en ordentlig en med en hammer, så intet kan genskabes. Flyt evt. ud midt i den svenske ødeskov, så i tilfælde af at du taler i søvne, og kunne komme til at tale om ideen, så er der i det mindste ingen der hører det.

Ironi kan forekomme Wink

Den største trussel for kopiering er ikke fra dem du får hjælp af til udvikling og launch af sådan en ide. Det er alle dem der sidder og kigger på dit website/app efter du har launch'et. 

Det er ikke et spørgsmål om hvem der kommer først, men hvem der er bedst til at eksekvere ideen, og hvem der kan vækste hurtigst.

Hvis du virkelig er så nervøs, så udvikl websitet og app'en selv, og giv den fuld gas ved launch, så du i det mindste har et lille forspring inden konkurrenterne kommer løbende. 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 20:54

Hejsa Frederik

Du skal ikke være så bange for at fortælle om din idé. Din største risiko er ikke at der er nogen der stjæler din idé - din største risiko er at du får udviklet noget som ingen gider at bruge(og stjæle)  Wink - og den dag du får succes, kan du være helt sikker på at der er nogle der stjæler den idé alligevel.

Jeg vil rigtigt gerne tilbyde dig at hjælpe dig her, både med at få valideret din idé og med at få den udviklet og lanceret.

Giv mig et kald på 3053 1351, eller en mail på mhn@mhn-consulting.com, så kan vi tage en snak om din idé og jeg kan give dig lidt tips til hvordan du kommer videre og et overslag på en pris.

//Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)