Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af div. varer fra Filippinerne

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er bosat i Filippinerne, og ville høre om nogle havde erfaringer med import til Dk af alt fra tøj/legetøj, smykker, handicrafts osv.

På forhånd tak

Mvh

Kristian 

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Tilmeldt 23. Nov 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:23

Hej Kristian.

Personligt har jeg ikke erfaring med import fra udlandet, men har længe ledt efter varer som kunne importeres. Det du søger er det en samarbejdspartner her i DK, for så er jeg muligvis interesseret i et samarbejde.

Du kan skrive til mig på: niktho@niels.brock.dk, så kan vi snakke meget mere omkring det hele.

Hilsen Niklas...

Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:32

Hej Kristian

Jeg er speditør og har blandt andet siddet med import fra Filippinerne de sidste to år, så jeg kender alt til processen,priser, og en del til varerne. Det er planen at jeg selv vil opstarte et import firma, og går derfor med planer om at lave en blandet forretnings rejse og ferie til Filippinerne i februar.

Du kan sende mig en mail hvor du fortæller lidt om dig selv og dine ideer, og så kunne det jo være at vi kan hjælpe hinanden lidt.

Ser frem til at høre fra dig.

Mail: sannebekker@hotmail.com 

Vh. Sanne

Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:13

Hej Sanne

Vi er et fillipins/dansk par som også har planer om et besøg til fillipinerne, her start på året.

Vi har flere varegrupper i tankerne med henblik på at inportere til danmark, vi har tidligere inporteret diverse vare fra Israel/fillipinerne og har erfaringer med dyrkning af frugter på farm på fillipinerne.

Så hvis du har lyst til en snak/samarbejde høre vi meget gerne fra dig

Med venlig hilsen

Tess og Kenneth

Tilmeldt 1. Jan 08
Skrevet kl. 13:22

Hej Tess og Kenneth

Jamen det lyder jo interessant. Sender i mig ikke en mail med jeres ideer så som varegrupper osv. Også gerne lidt nærmere info om jer selv og hvor i bor osv. Så kan vi jo tage den der fra:-)

Ser frem til at høre fra jer.

mail: sannebekker@hotmail.com

Sanne

Tilmeldt 2. Jan 08
Skrevet kl. 21:26

Hej Sanne,

Vi har prøvet og sendt e-mail til dig i går, men vi var meget i tvivl om du har modtaget det.

Vi er meget instillet på at starte en forretning med sko, og tøj beklædning osv.

Vi kommer fra nordsjæland og har arbejde  på fuldtid i andet erhverv

For to år siden var vi i Filippinerne og har også fået interesse omkring køb af strand- men det ligger lidt længere ude i fremtiden.

Vores plan i nær fremtid er et besøg i filippinerne, men henblik at besøge fabrikker og lign.

Hvad er dine planer ? har du firma eller prøvet at importeret og sælge i Danmark? Kan du fortælle os lidt om shipping, opvevare container og priser?

Med venlig hilsen

Tess og Kenneth 

Tilmeldt 1. Jan 08
Skrevet kl. 11:50

Hejsa

Nej det har jeg desværre ikke modtaget. I kan lige skrive jeres mail adresse til mig istedet så.

Det er lidt nemmere end at skrive her inde. Vi skal jo lige tale nærmere om det jo:)

Sanne

Tilmeldt 2. Jan 08
Skrevet kl. 12:27

Hejså,

Her er vores email her hjem den-phil@hotmail.com og arbejds email kw@elos-pinol.dk .

Vi tales ved og have det godt.

Hilsen,

Tess og Kenneth

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 12:17

Hej

Hvis der er nogle der kan finde en kontakt til mig på en producent af escrima/kali/arnis stokke og udstyr vil jeg være meget taknemmelig

Mvh Brian

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 10:59

Hej Brian,

Jeg kan muligvis hjælpe dig. Kan du give mig et ca. antal af det du skal bruge, så jeg kan give dig en pris.

Mvh

Kristian

Tigershare Telemarketing 

www.tigershare-telemarketing.dk 

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)