Personligt har jeg ikke erfaring med import fra udlandet, men har længe ledt efter varer som kunne importeres. Det du søger er det en samarbejdspartner her i DK, for så er jeg muligvis interesseret i et samarbejde.
Du kan skrive til mig på: niktho@niels.brock.dk, så kan vi snakke meget mere omkring det hele.
Jeg er speditør og har blandt andet siddet med import fra Filippinerne de sidste to år, så jeg kender alt til processen,priser, og en del til varerne. Det er planen at jeg selv vil opstarte et import firma, og går derfor med planer om at lave en blandet forretnings rejse og ferie til Filippinerne i februar.
Du kan sende mig en mail hvor du fortæller lidt om dig selv og dine ideer, og så kunne det jo være at vi kan hjælpe hinanden lidt.
Vi er et fillipins/dansk par som også har planer om et besøg til fillipinerne, her start på året.
Vi har flere varegrupper i tankerne med henblik på at inportere til danmark, vi har tidligere inporteret diverse vare fra Israel/fillipinerne og har erfaringer med dyrkning af frugter på farm på fillipinerne.
Så hvis du har lyst til en snak/samarbejde høre vi meget gerne fra dig
Jamen det lyder jo interessant. Sender i mig ikke en mail med jeres ideer så som varegrupper osv. Også gerne lidt nærmere info om jer selv og hvor i bor osv. Så kan vi jo tage den der fra:-)