Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der marked for det? Hvad ville I foretrække?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er flyvende for tiden, og har så småt efterhånden fået etableret de forretnings idéer jeg havde planlagt igennem de sidste 5 års tid.

Dog har jeg en idé der er endnu ældre, jeg er dog ikke helt klar over hvordan jeg skal gribe den an :)

Jeg har længe villet lave en portal, hvor jobsøgende kan oprette en profil, og med sparring og vejledning, samt proffessionel hjælp til at redigere en kort intro video om dem, samt proffessionelle billeder, der gerne skulle sparke dem igang og klæde dem stærkt på i deres jobsøgning.

Det hele er tilrettelagt, jeg har til at starte med fundet 5 testpersoner som jeg skal mødes med over de næste 2 uger. Dog vil jeg også gerne høre jeres mening.

Hvad ville I tænke hvis I sammen med CV og ansøgning, fik sendt en kort video med fra jeres kommende medarbejder? Ville I se det som en mulighed for at få et bedre indtryk af personen, eller ville det være med spildte ressourcer?

Min forhåbning med dette er, at de personer der måske ikke har det stærkeste netværk på den måde kan fremhæve sig selv, og stadig have en chance når de søger, men hvad tænker I?

Min målgruppe er ret stor, men sorterer man de fra, der sikkert synes det er for grænseoverskridende er det nok alligevel spinkelt.

Ydermere vil det måske være lidt svært at finde ud af hvem man skal kreditere for ydelsen. Men det er en problematik jeg sanser mig fremtil, da jeg håber det kan blive så stort at jobcentre og eventuel kommunen vil yde et tilskud til virksomheden :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)