Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må vi give gratis produkter til skoler/børnehaver/sfoer mm.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Et spørgsmål vi ikke rigtigt har kunnet få svar på,

Vi ønsker i November+December at gøre noget godt for børn og unge i landet,

Derfor hvis man køber et produkt på vores shop, kan man foruden at modtage det bestilte produkt, give et eksemplar væk gratis til en folkeskoleklasse, børneafdeling, fritidsklub m.fl. efter eget valg, hvor vi så sender til.

Værdien er omkring 300kr. i indkøb og produktet har et super godt lærerigt formål som jeg er overbevist om Børn, lærere, pædagoger m.fl. ville være helt vilde med at inddrage i dagligdagen.

Rent fradragsmæssigt er vi fløjtende ligeglade, vi ser det som en god gerning.

Må man det? er der nogle regler/begrænsninger i ovenstående model?

Venlig Hilsen.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:48

man må udgå fra - at det er for at skabe mersalg I gør det. Hvis det er korrekt  så er produktets pris en udgift og der er fradrag for den pris

Hvis I kun gør det som god gerning og ikke sikrer jer en reklameværdi - firmanavn komme ud til mange osv - men som gave - så er der ikke fradrag

OM skoler, børnehaver vil ha din gave skal du lige checke. De kan meget nemt se det netop som reklame / markedsføring og derfor ikke ønske at de kære små, skal påvirkes af erhvervslivet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 8. Dec 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Jysk Auktionshus Skrevet kl. 22:48

Der gælder forskellige regler fra kommune til kommune, da disse institutioner ligger under kommunalbestyrelsen.

Den eneste måde i kan få et korrekt svar på, er at ringe eller skrive til hver enkelt kommune. 

Fra Billum
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 10:52

Hej PGNET

Jeg er forfatter af historier til børn. Måske har jeg et godt produkt, som kunne være interessant for dig.

Hvis du er interesseret i at høre mere, kan du kontakte mig pr. mail på info@kousgaarden.dk. Så kan jeg ringe til dig.

Michael

Ny anmelderrost børnebog for de 5-10-årige: Blåskæg 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)