Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Google Analytics.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at tjekke følgende scenarie men er lidt i tvivl om hvordan jeg gør og om det kan lade sig gøre.

Jeg ønsker at se bounce rate for én specifik URL på min hjemmeside. - Jeg vil kun se bounce rate baseret på folk der kommer direkte fra google eller via PPC og og kun dem der er bouncet inden for de første 10 sek.

Kan det lade sig gøre?

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 811
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du kan se bounce raten på de specifikke side under Adfærd | Websiteindhold | Alle sider. Som sekundær dimension vælger du Anskaffelse | Kilde

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 14:21

Takker for svar. - Er jeg sikker på at jeg her kun ser reelle brugere der (folk der er kommet organisk eller via PPC, og ikke robotter) og er det ikke muligt at filtrere sig frem til dem der er bouncet inden for f.eks de første 10 sek.?

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 811
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 14:25

Du kan aktivere botfiltrering under Administrator | Indstillinger for visning

Jeg tvivler på at du kan ændre på Analytics definition af bounce rate, men ved det ikke med sikkerhed.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 14:54

Taker for svar igen.. Mange år siden jeg sidst har rodet med Analytics og kan se jeg vist lige skal have fundet en god tutorial for at komme up to date :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)