Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye udfordringer?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino bruger.

Jeg er en ung herre som er trænger til nogle nye udfordringer og har de seneste år tænkt på starte virksomhed op. Jeg har haft nogle ideer over tiden som jeg synes kunne være en mulighed men efter lidt research har jeg konkluderet at det ikke vil kunne lade sig gøre for en nyopstartet. Jeg ser interessen i stortset hvad, men jeg kan ikke rigtig komme igang da jeg ikke er klar over hvilket produkt jeg evt. skulle prøve at sælge som en mulighed.

Jeg havde tænkt på at impotere udelandske produkter, men har ikke fundet de rigtige sider med de "rigtige" produkter. Jeg har meget at gøre med edb både software/hardware mæssigt, men market er ved at være fyldt forholdsvis meget op. Jeg havde tænkt på at yde nogle service, men når man søger efter firmaer der giver forskellige former for "service" finder du rigeligt af dem på nettet. Jeg er uddannet sælger og har en del at gøre med økonomi og hvordan man skal komme frem til kunderne. Jeg mangler bare det her skub for at komme igang og evt. hjælp med nogle ideer. Det skal selvfølgelig ikke nødvendigvis være edb-relateret, men det er det område jeg har størst kompetance på

Med venlig hilsen Burgdorf

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)