Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER PARTNER TIL SEGBOARD-JULEPROJEKT

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 30. Sep 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


Jeg søger en partner til et spænende juleprojekt - som går ud på at sælge segboards til danmarks billigste pris. Jeg har fundet en leverandør, som kan levere dem til 1320 kroner stykket. Leveringen tager 3-8 dage. Jeg har samtidig også fundet en til at lave webshoppen effektivt og billigt - hvis du er interesseret, ser jeg at vi påbegynder forudbestillingsalg allerede på fredag. Derfor skal vi hurtige igang. 

Hvad skal du som partner: 
- Du skal investere 3000 kroner. 

- Du skal stå for al kundeservice på siden. 

- Du skal være behjælpelige med alt der har med CVR og gøre - da jeg er under 18 år (14 år). 

Jeg ser frem til at høre mere - send mig en privat meddelelse og vi kigger på det. :) 

Med venlig hilsen
Sebastian Lekdorf

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad kommer du så med? Nu hvor jeg står for investering, vedligeholde af side (kundeservice) samt jeg står for det juridiske.. hvad laver du så+

Nu er jeg ikke interesseret, men vi er jo nødt til at vide lidt om hvem du er og hvad du selv kan give.

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra Århus
Tilmeldt 30. Sep 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi ejer 50% af webshopen hver, og skal lave en lige stor investering. Så kan det være jeg kommer til at stå mere for det men segboard leverandøren, og skaffe nogen hjem, og min partner, står mere for det juridiske.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke bare købe dem selv? De 1320 kr. kan du sagtens få de små modeller til. Jeg har selv solgt 10" modellen til 1.500 kr. leveret her i Danmark. Alle er sendt fra Tyskland fra et lager som ejes af producenten i Kina. Hvis du går ned til 6.5" og 8" kan du købe dem meget billigere.

Den person du søger skal jo lave alt arbejdet, så hvad kan du tilbyde til samarbejdet?  

Fra Århus
Tilmeldt 30. Sep 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Den person jeg søger skal jo ikke lave alt arbejdet? Jeg har som sagt allerede lavet forarbejdet, og fundet en billig leverandør, og en der kan lave os en god og billig webshop

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian.

Kontakt venligst mig - jeg har hele setuppet klar :)

mvh Kasper 

Tilmeldt 26. Jul 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian

Jeg er også selv under 18 år (15) og synes det er meget spændende at opstarte webshop, men har aldrig haft nok kapital til det. Kan regne ud med datoen og sådan at du ved at komme igang, men jeg ville høre om jeg kunne hjælpe til på en eller anden måde uden der er penge indblandet? Som kundeservice eller lign.Smile

Med venlig hilsen Anders

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle kan vel skaffe en leverandør? Ikke svært at sende en mail

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)