Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man leje et butikslokale ud for 1 til 2 måneder af gangen ???

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg spørger på en klients vegne...

Jeg har en kunde , der har et på lokale 40m2  med en rigtig god beliggenhed ud til en gade med mange mennesker hele dagen.

Det er i København ...

Vi tænker ,at butikken skulle have forskellig ting indenfor design  / velvære... den kan så lejes for 9000.- pr. mdr. + forsikring og el.

Så man lejer den for 1 eller 2 måneder ..

Hvor man kan have et godt vindue med sine tingene...

Samt få respons fra kunderne på tingene ...

Give en super service til kunderne , en vigtig ting idag , hvor service er en mangle vare..

hvis kunderne så vender tilbage efter de 2 måneder henviser vi så til deres  faste adresse  eller hjemmeside...

er det overhovedet muligt tror i ...

håber vi kan få noget repons på vores ide..

VI kunne også få kundernes email adresse og så kunne vi informere dem om månedens design / produkt...via et nyhedsbrev som vi sender ud for hver periode ....

Hilsen Karsten C,

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 22:38

Det er jo en fantastisk idé! Kan godt være, at det ikke vil blive en succes, men idéen fejler intet!

I virkeligheden laver du faktisk en "messestand" kun for én butik i en længere periode, end en messe varer. Dit kundesegment vil derfor være butikker af en vis størrelse - disse er derfor allerede kendte på markedet og har ikke i samme grad brug for eksponering. Vælger du at satse på iværksættere / nystartede / ukendte, så har de typisk ikke personale/råd til det.. Men med lidt planlægning, så kan det nok lykkes.

Jeg tænker lidt på nogle udvidelser til idéen:

* Tilbyd en "vicevært", der hjælper med at indrette butikken, holde ved lige og gøre rent

* Få fat i et skiltefirma, der kan plastre facaden til med lejerens reklamer

* Tilbyd ekspedienter, der kan passe butikken

* Arranger med flyttefirmaer, at de kan afhente varesortiment / diverse i forbindelse med indflytning/udflytning

* Lav en pakkeløsning med et reklamebureau, der kan fyre en kampagne af i forbindelse med en ny butiks indflytning

* Tilbyd at lave statistik på effekten for kunden (butikken)

Jeg elsker idéen - jeg vil ikke benytte mig af den, men ville gerne have været ophavsmand til den :)

Vh

Peter 

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:55

Hej.

Det er muligt at benytte dit lokale til udlejning for kortere lejemål, dog er det et must at der i din klients lejekontrakt på lokalet er ret til fremleje og at lokalet er godkendt til at måtte indeholde de nævnte brancher.

Ideén er god og en mulighed for iværksættere er teste deres koncept / produkt af, inden de investere i evt. ny butik eller andet.

Held og Lykke.

Fra københavn
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:55

Hej Peter

Tak for din gode respons.. ja der er en hel del ... der skal styr på før det kan blive en succe .... nogle rigtig gode forslag.... som vi skal have i tankerne  før vi hopper ud i det.... måske bliver det for dyrt for de ukendte og iværksætterne ??

Det var tanken ,at vi vile hjælpe de ukendte ???

karsten

Tilmeldt 26. Mar 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 01:10

Det er en rigtig god ide.. jeg har selv brug for et sådan tilbud, men kan ikke betale den lejepris du ønsker.

Jeg har et hav af malerier som trænger til at blive solgt.. de er pt placeret i min stue og der bliver de jo ikke ligefrem solgt med mindre jeg gør det via en website.. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)