Hej Kasper, |
Deres laboratorie er desværre hængt op så de først har mulighed for at udvikle nye produkter langt ude i fremtiden, så de anbefaler selv at man kontakter andre firmaer....
Hej Kasper, |
Mvh. Allan
Deres laboratorie er desværre hængt op så de først har mulighed for at udvikle nye produkter langt ude i fremtiden, så de anbefaler selv at man kontakter andre firmaer.... |
Hvorfor alt det hemmelighedskræmmeri? Man skulle jo næsten tro at du forventer at få noget for oplysningerne. Produkterne laves af Cospro Aps http://www.cospro.dk/
Mvh Ravn
|
Hej, Når du engang når så langt og skal have evt. markedsført og solgt dit nye produkt tager du bare fat i mig Simon - 27241432 |
Undskyld men forventer du at vi skal lave arbejdet for dig? Hvorfor dælen søger du ikke bare på nettet .
Mvh Ravn |
Undskyld mig men er dette ikke en side hvor man hjælper hinanden. Så 1000 tak for dit negative svar. |
Hej, jeg kan godt hjælpe dem som har ønske om at lave deres eget privat label shampoo´s samt øvrige hår og hudpleje produkter. Vi har idag vores egen frisør-serie med økologiske og parabene-fri produkter (shampoo´s, stylingcreme, body-scrub m.v.) Skriv til fly@yaz.dk hvis der er spørgsmål eller interesse. Tak /Flemming Hyldahl - YAZ Organic Products |
Hej King. Jeg er intra i dine oplysninger om hvor man kan få lavet produkter i frisørsalon. hvis du vil dele ud af dem :) Hilsen sabrina |
Hej - jeg har samme spm. og var derfor glad for at se dette indlæg - men linket virker ikke, findes det ikke længere? Mvh Tina |