Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Shopify.com?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Freja

Jeg synes også Prestashop er fint ifht det brugervenlige, men Shopify er stadig mere brugervenlig, men det er ikke den største forskel. Det kræver måske lidt mere teknisk forståelse, for at drive en shop på Prestashop, men ikke noget der skræmmer en væk. 

Dog har Prestashop ikke livechat support, som Shopify har. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:09

Hej Freja

Freja Lambaa-Langlo:
Nu er jeg lige gået i gang med en gratis prøveversion af Shopify og jeg kan slet ikke finde rundt i det.

Hvis du syntes at Shopify virker kompliceret, så skulle du tage et kig på http://tictail.com det er efter min vurdering, nok det letteste system, at komme i gang med.

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Nov 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:12

Okay, tak :)

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 20:52

Hello Martin :)

Måske du kan være behjælpelig her.

Jeg har oprettet bruger på SHOPIFY for over 1 måned siden, og er nu udenom min 14-dages free trail.

Er det muligt, at jeg kan lave en side, uden at åbne webben, hvor jeg kan få potentielle kunder til at subscribe, inden jeg går 100% live med shoppen til februar?

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 22:17

Der er fordele og ulemper ved shopify! Så meget at jeg skifter over til Prestashop! Desværre.. Synes bestemt det er pengene værd hvis man er nybegynder :)

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 23:02

Hej Andi

Når din webshop ikke er lanceret, vil shopify automatisk vise en såkaldt "splash-page" hvor der står, at din webshop snart åbner og hvor man har mulighed for, at skrive sin e-mail således, at man får besked så snart shoppen er i luften. For at få denne splash-page er du dog nødt til at gå over som betalende kunde efter din 14-dages prøveperiode er udløbet. Du kan også først tilkoble dit eget domæne, når du er gået over til at være betalende kunde.

Du kan have din webshop på standby hos Shopify for 10 dollar om måneden indtil du lancere den og kan overgå til den plan der koster 29 dollar om måneden.

Håber det var svar nok. Ellers er du velkommen til at sende mig en besked herinde eller til Martin (snabela) startenwebshop.dk

Tilmeldt 6. Nov 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:47

Lundsby:

Hej Simon

Simon Nygård:
Jeg har selv skrevet et gæsteindlæg om det emne, som du er velkommen til at læse: Vælg din webshopløsning med omhu

Jeg bliver oprigtigt lidt bedrøvet, når læser dit blog indlæg, for du nævner ikke eneste konkret valid grund til jeres skifte fra jeres Shopify løsning og til jeres Prestashop. Det at jeres SEO mand ikke forstår hvorfor, man ikke behøver FTP-adgang for at lave on-page, har reelt tabt din virksomhed tid og penge.

Det er desværre noget man ser relativt tit, mht. valg af webshop, at den blinde leder de blinde.

Hej Simon og Lundsby

Jeg skal selv igang med at lave en webshop og derfor er jeg igang med at se hvilke muligheder jeg har at vælge imellem. 

Jeg har prøvet WooCommerce men syntes ikke kan få mine ideer ud på shoppen (tema/design). Jeg har derfor eksperimenteret med Shopify og må sige at jeg er godt tilfreds med at bygge den op. Det er nemt og simpelt - ja så simpelt at jeg næsten lavede min shop på under 1 time. Jeg har selvfølgelig ikke gået i detaljer men jeg er godt tilfreds indtil videre.

Jeg er derfor nysgerrig med jeres valg fra Shopify til Prestashop. Jeg kan ikke finde nogle konkrete grunde til jeres skifte, kan du nævne nogle ting som vil begrænse dig i fremtiden ift. Shopify?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:24

Hej

Jeg kan bl.a. nævne at der er tilknyttet en månedlig afgift hver måned for at bruge shopify. Desuden får shopify 1-2% for hver salg du får.

Vh

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 21:19

fjp:
ja så simpelt at jeg næsten lavede min shop på under 1 time. Jeg har selvfølgelig ikke gået i detaljer men jeg er godt tilfreds indtil videre.

Hej

Jeg skrev til dig her den anden dag , dog uden at få et svar fra dig, det var i forbindelse med jeg anbefalede Weebio webshop løsning til dig.

Feedback fra dig ikke som forventet og højst overraskende... Ingen sure miner overhoved, der er mange webshop løsninger på markedet. Målet for en som vil starte en webshop er, at finde et godt match... der ude..

• Viden

• Behov

• Penge

• Tid

Det er de fire faktorer du bør have med i din ligning. Hvad ved du (viden) og hvad har du behov din webshop skal kunne og hvad har du brug for at lære. Hvor mange penge har du til at komme i gang, og hvor meget tid vil bruge på at lære alle de nye ting du skal vide for at få succes med en webshop.

Ind til benet!!

Når det er sagt, kan jeg ikke lade være med at gå lidt i kødet på dig. Fordi det virker en smule useriøst at tro, at det er muligt at bygge en webshop på et par dage eller blot en time. :)

Jeg kan godt se det kun er det overordnede som vi taler om. Men uanset hvad så bliver webshoppen hverken særligt original eller vil have en standard adskiller din webshop fra alle de andre. .

Det kræver mere end blot et par timer, at få et produkt/webshop som adskiller sig markant...

Jeg ved at Shopify har fået nogle fede features som gør det let at tilpasse og justere detaljer. Dog kan du med en smule mere arbejde og helt uden kodning, tilpasse flere detaljer med Weebios style designer.

Det kræver mere knofedt, det er ikke sværere, der er bare flere knapper at klikke på og flere hjul dreje rundt. Så et par timer er er lige i underkanten.. hvis man vil lære et så fedt redskab at kende!!!

De fleste som vælger en Weebio webshop starter med gratis gennemgang, hvor de bliver fortrolige med især style designeren som er stærkt værktøj til at skabe liv i din webshop. 

Det er det lille tvist kan gøre forskellen for om en webshop lige rammer noget unikt, det behøver ikke vare en milliard features men kunsten at fortælle den gode historie med de små detaljer farver, tekster, former, linjer eller et unikt godt gennemarbejdet USP = unique selling proposition Læs om USP her

Style designeren er omfattende værktøj som giver en utrolig frihed når du først har lært den af kende.

Shopify er en professionel webshop løsning, men dem der har succes med en shopify webshop, bruger masser af tid og energi på at udvikle og videreudvikle deres webshops udtryk og USP…

Presteshop og Shopify kan sådan set ikke helt sammenlignes for Presteshop kan mere og du har fuld adgang til kildekoden og kan selv styre og bestemme hvornår du vil udvikle din webshop, tilføje nye features fx.

En hosted webshop som Weebio eller Shopify håndterer og vedligeholder din server, sørger for din webshop har hurtige loadtider. For hvis deres webshop ikke har hurtige loastider, hvem gider staret en webshop der???

Der er support, Shopify på engelsk og Weebio er på Dansk.

Det er det du betaler for når du vælger en hosted webshop, det er den sikkerhed og mulighed for at sige hey … der er noget galt her.

Den mulighed har du ikke direkte med en Open Source webshop.

Her skal du have fat i en som måske er ansvarlig for din server eller det webbureau der byggede webshoppen. Eller måske er det en applikation. Derefter skal problemet lokaliseres, er det applikationer, moduler addons eller server problemer hvor er problemet og hvem har ansvaret?

Så vælger du en prestashop er det en god ide at finde en udvikler som har styr på det og som kan yde dig den sikkerhed der er nødvendig for at din webshop kan køre optimalt hele tiden.

Jeg vil mene at en Open Source Webshop stiller større krav til ejerens tekniske egenskaber.

God arbejdslyst!!

René

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)