Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse i udlandet for dansk virksomhed

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Cebu City
Tilmeldt 31. Oct 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg er ny her på siden, men hvis nogen kan give mig et godt råd eller hjælpe mig på vej, vil jeg være meget taknemmelig.

Jeg har den seneste tid gået og leget med en firma idé, da jeg bor fast i Filippinerne med min forlovede. efterhånden som tiden går, er det gået op for mig, at jobmulighederne ikke er for store. Så jeg vil utrolig gerne starte mit eget selskab/firma evt som Freelancer. Jeg har idéen om at starte et consulting selskab, hvor jeg hovedsageligt skal hjælpe nystartende eller uvidende firmaer i Danmark med at finde de rigtige firmaer i Filippinerne, at importere varer fra eller få lavet deres ordre. 

Men her kommer spørgsmålet. Skal jeg registreres i Filippinerne med dette her selskab, hvis jeg også registrere det i Danmark med udlandsk adresse. For det er jo nemt at registere sig i Danmark og få CVR nummer. Det er dog meget mere besværligt i filippinerne, da det koster mange penge. Tror i at det er muligt, kun at registrere firmaet i Danmark, arbejde KUN med danske kunder og så bo i Filippinerne uden at være registreret som virksomhed hernede.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)