Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du er ved at drukne i succes

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er virksomhedsejer og er ved at drukne i egen succes med for mange arbejdsopgaver eller processer der kræver en kærlig hånd.

Det er her jeg kommer ind i billedet, og hjælper dig. Jeg forventer at blive en del af virksomheden og er villig til vise værdien af mine kompetencer i en prøveperiode.

De sidste knap 5 år har jeg arbejdet i krydsfeltet mellem forretning og IT inden for logistikområdet for den største detailkæde i Norden inden for byggematerialer, og har dybdegående viden på området både på taktisk og strategisk niveau.

Jeg er også meget aktiv og miljøbevidst, så det gør ikke noget, hvis dit arbejdsområde har med det at gøre.

I øjeblikket er jeg i gang med at kigge nærmere på et spændende initiativ i Aarhus, som hedder GreenShuttle, hvor jeg skal være elcykeltaxichauffør på lørdag fra 10:00-13:00- spændende lille biting, som man aldrig ved hvad der kommer ud af - sig til hvis du har behov for en tur!

Du er velkommen til at tage fat i mig, hvis du mener, at du har gang i noget spændende og har brug for en skarp kniv i skuffen med forretningskendskab, som er vant til at samarbejde på alle niveauer i en virksomhed og på tværs af landegrænser i Norden. 

/Greg, GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)