Hej Amino'er
Har I en webshop, og satser I på julesalget?
Hvis ja, så er billedannoncer på Google en oplagt mulighed for at få produkterne set af potentielle kunder.
Billedannoncer får man frem via en Google Shopping-kampagne. Og lige nu kører jeg et Amino-tilbud: SPAR 40% på opsætning af en Google Shopping-kampagne.
Jeg har to faste Google Shopping-pakker, som er dækkende for langt de fleste webshops (store shops beregner jeg særskilt pris til). Eneste forskel på de to pakker er antallet af produkter, I har i shoppen, og som skal med i Google Shopping-kampagnen. BASIS-pakken rækker for de fleste.
Google Shopping BASIS (op til 500 produkter): Normalpris: 3.500 kr ekskl moms AMINO-tilbudspris: 2.100 kr ekskl moms - spar 1.400 kr
Google Shopping LARGE (501-1.000 produkter): Normalpris: 4.500 kr ekskl moms AMINO-tilbudspris: 2.700 kr ekskl moms - spar 1.800 kr
Tilbuddet gælder kun til og med søndag den 15. november.
Så slå til nu, så vi kan få kampagnen op at køre, inden alle julegaverne er købt. Og bemærk; Det tager lidt tid før en Shopping-kampagne er helt oppe at køre, så jo før jo bedre.
HUSK: Skriv i mailen til mig, at det er Amino-tilbuddet, I er interesserede i. Jeg reklamerer ikke med tilbuddet andre steder end her - heller ikke på mit website.
Læs om Google Shopping-kampagner og mine Shopping-pakker her |
Super tilbud - det koster væsentligt mere andre steder - har jeg erfaret :(