Hejsa Vi sidder klar med vores side www.mubase.dk Jeg vil helst ikke til at forklare alt muligt om hvad vi tilbyder på siden. Vores ønske er jo at det skal være tydeligt fra første sekund du ser siden. Men er det det??? Vi har efterhånden en masse besøgende på siden, men derfra og så til at de tilmelder sig, ja der er langt. Vi søger råd og vejledning til hvad vi kan gøre bedre, både design, indhold og SEO... Ja, you name it. Håber at nogen vil guide os lidt i den rigtige retning.
Venlig hilsen Mujan |
Ja har netop fået et klaver i mit hjem - og syntes at det kunne være interessant at lære at spille klaver. Så siden var jo lige noget for mig - men som for de fleste andre af jeres besøgende så har jeg heller ikke tilmeldt mig endnu.
Jeg kunne nok ikke lide prismodellen. At det skal koste f.eks 1000 kr. for et år. Det er ikke mange penge, men hvad hvis jeg mister interessen undervejs. Så har jeg ikke lektionerne tilgode til et andet tidspunkt. Så går tiden bare lige pludselig. Ligesom de mange der køber et årskort til en fitnesscenter - og ikke kommer efter de første par gange - de var nok bedre tjent med et klippekort eller lign. Måske I bare skulle have flere prismodeller.
Derudover ville jeg gerne afprøve sitet inden jeg betalte altså en gratis prøveperiode. Hvis sitet så er godt og fanger - ja så skal folk jo nok komme til lommerne.