Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rådgivning søges

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi sidder klar med vores side www.mubase.dk Jeg vil helst ikke til at forklare alt muligt om hvad vi tilbyder på siden. Vores ønske er jo at det skal være tydeligt fra første sekund du ser siden. Men er det det???

Vi har efterhånden en masse besøgende på siden, men derfra og så til at de tilmelder sig, ja der er langt.

Vi søger råd og vejledning til hvad vi kan gøre bedre, både design, indhold og SEO... Ja, you name it.

Håber at nogen vil guide os lidt i den rigtige retning.

Venlig hilsen

Mujan

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 16:26 | Låst

Ja har netop fået et klaver i mit hjem - og syntes at det kunne være interessant at lære at spille klaver. Så siden var jo lige noget for mig - men som for de fleste andre af jeres besøgende så har jeg heller ikke tilmeldt mig endnu.

Jeg kunne nok ikke lide prismodellen. At det skal koste f.eks 1000 kr. for et år. Det er ikke mange penge, men hvad hvis jeg mister interessen undervejs. Så har jeg ikke lektionerne tilgode til et andet tidspunkt. Så går tiden bare lige pludselig. Ligesom de mange der køber et årskort til en fitnesscenter - og ikke kommer efter de første par gange - de var nok bedre tjent med et klippekort eller lign. Måske I bare skulle have flere prismodeller.

Derudover ville jeg gerne afprøve sitet inden jeg betalte altså en gratis prøveperiode. Hvis sitet så er godt og fanger - ja så skal folk jo nok komme til lommerne. 

Tilmeldt 13. Dec 07
Skrevet kl. 16:55 | Låst

Hej Peter.

Mange tak for dit svar, det er meget brugbart.

Kan sagtens se hvad du mener med de 1000kr. Det er derfor vi har den mulighed at du kan tilmelde dig i 1 måned. (Dette fremgår måske ikke tydeligt nok?

Når man bliver medlem, får man adgang til mange hundrede lektioner i pdf format, med afspilningsmuligheder. Brugeren har også muligheden for at hente samtlige lektioner ned på sin computer. Så som det ser ud lige nu, kan vi ikke se en løsning der gør at en prtentiel kunde kan komme ind og "kigge"... Måske du har en idé?

Det er klart at en hvilken som helst kan spørge os til råds, og få en kvalificeret svar på mail. Denne ydelse giver vi også til "gæster" på siden. Vi får f.eks spørgsmål, som "hvilken fingerstilling er bedst til denne skala" osv... dette svarer vi selvfølgelig på, og mener det er under kategorien "god service". Men en egentlig løsning som gør at man kan se alle varerne inden man køber, kan vi ikke lige gennemskue. Måske I kan?

Peter, Tak for dit svar - og hvis du har brug for lidt vejledning til at komme igang med klaveret, ja så siger du bare til.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:08 | Låst

jeg synes faktisk i gør rigtig mange ting rigtigt med jeres side... i giver lidt forsmag med et par pdf dokumenter man kan downloade, i laver en guide til folk om hvad man får ud af jeres side... der er gennemskuelige priser (men se om I ikke kan stille dem op lidt mere spændende måske) og evt. skriv en liste nedenunder med et væld af de forskellige ting de får for de penge...

ideen er rigtig god, selvom jeg altid har haft den tanke, at skulle jeg lære musik, skulle jeg have en anden person siddende ved siden af mig selv og så gå hjem og lære derefter...

det er fint med et billede af dig, men jeg kunne godt tænke mig, at du måske havde været flere ;-)... lidt personlighedsspaltning, så der ikke kun var en lærer igennem det hele... det er det indtryk jeg fik da jeg surfede rundt, at der var flere, da du hele tiden skrev "vi"... men det var det samme billede under alle instrumenter...

men held og lykke med projektet... det giver mening i mine øjne...

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 13:21 | Låst

Jeres website er funktionelt, men alt for 90'er designet. Jeres tekster står også en smule dårligt, og der kan være mange gode ting, vi kan gøre ved det. Selvom I ikke søger design, men egentlig mest råd og vejledning, vil jeg godt kunne give en hjælpende hånd med og gøre jer skarpe.

Jeg vil dog sige med det samme, at råd og vejledning koster penge.

Kom ind forbi mit website og læs lidt om mig, og beslut på det grundlag om I ønsker hjælp, råd, vejledning og tekster fra mit firma :)

Glæder mig til at høre fra jer og vil også se frem til, at kunne hjælpe jer på vej.

www.nicosialonghi.com

Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 14:37 | Låst

Falder vist helt uden for maalgruppen, men kan sige at siden vises meget daarligt i firefox... 

Tilmeldt 13. Dec 07
Skrevet kl. 15:05 | Låst

Tak for jeres svar. Det er meget brugbart, med noget konstruktiv kritik.

Vi har netop henvendt os til www.nicosialonghi.com for at få et par råd og evt hjælp til designet, som helt korrekt, kan trænge til et lidt mere "moderne" præg.

Jeg vil lige selv se hvad problemet med siden er i Firefox... Det vidste jeg slet ikke.

Endnu engang tak. Og kom endelig med flere kommentarer...

Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 15:37 | Låst

Måske er det bare mig, men signalværdien ved at have (eller være nød til?!) annoncer fra Google (er det AdSense?) er rigtig dårlig.

Det er trods alt et site hvor du sælger en vare så hvorfor forplumre billedet med annoncer fra andre?

LarsQ.

Tilmeldt 13. Dec 07
Skrevet kl. 15:47 | Låst

Det har du ret i.

Reklamerne er blevet fjernet nu.

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 18:35 | Låst

Så er der blevet sendt mail ud til jer Yes