Hej, Jeg er ved at starte et nyt koncept, og dertil skal jeg bruge én til flere folk, da egne kompetencer ikke dækker. LIDT OM PROJEKTET: Projektet er et koncept, der skal få butikkernes tilbud ud til kunderne ASAP. Dette vil mindske madspild, som er en fantastisk ting i sig selv, ikke? ;) HVEM SØGES: Ja, hvem skal jeg så bruge? Jeg skal bruge en/flere med følgende erfaringer: OBS! Står også og skal bruge en investor på et senere tidspunkt, så sidder du allerede nu og synes at det hele lyder interessant, men du er uden søgte talenter, men har kapital, tøv ikke! Vi har brug for dig. :-) HVAD KAN JEG: Ja hvem er jeg til at sidde her og søge fede folk, hvis jeg ikke selv kan en dyt? Jamen det kan jeg også. Her er lidt af det jeg brænder for Lidt om mig: Jeg er en ung, ambitiøs fyr på 21. Min uddannelsesmæssige baggrund er meget kuldret, da jeg aldrig har brændt nok for det. Hvor ville jeg hen med det? Havde jo egne ambitioner, og følte ikke jeg var sat i verdenen for at udføre andres. Hvorfor skulle mine ikke være mulige? Spået en stor IT karriere, trodsede jeg mit medfødte talent, og blev nok Danmarks største idéskaber. Har altid haft 700 idéer, en løsning på alt, og skulle det ikke løses, skabte jeg selv et fiktivt problem, for dertil at finde en realistisk, fiktiv løsning. Jeg har altid haft svært ved at finde hoved og hale i alt, selvom mit overblik er rummeligt. Så jeg har indset at en partner nok er det rigtige, også selvom jeg stoler på egne evner. Hvem er du: Du er dig! Og du brænder for hvad du kan, og du kan lide at fornye, teamworke og klare udfordringer du ikke vidste at du var rustet til. Hvad tilbyder jeg: Jamen ud over den sejeste partner, tilbyder jeg også en andel i et spændende projekt! Kunne du tænke dig at starte et teamwork, har du spørgsmål eller er der noget jeg ikke fik med? Du kan sende mig en mail på jannickl94 (a) gmail.com. Jeg håber og glæder mig til at høre fra lige netop dig! :-) |
Engageret iværksætter(e) søges til fedt, nyt projekt!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)