Hej, Jeg er igang med opstart og udvikling af en virksomhed. Virksomheden kommer til at bestå af en hjemmeside, hvortil jeg skal bruge en applikation til IOS og Android, der kan arbejde sammen med hjemmesiden. Hjemmesiden kommer til at indeholde indeholder følgende: - Database med brugere. Hertil at man kan opsætte sin profil med billede og diverse informationer. - Mulighed for at lave opslag - Mulighed for brugere at lave en booking - Mulighed for at lave vurderinger - Betaling via. betalingskort Applikationen skal derfor kunne interagere med hjemmesiden og have samme funktioner. Da jeg stadig er under uddannelse er mit budget minimalt, og jeg har endnu ikke en investor med ombord. Når idéen er færdigudviklet og jeg har visuelle produkter at kunne fremvise, søger jeg en investor med viden indenfor markedet. Dertil vil budgettet også blive forøget og derved kan der eventuelt blive udviklet videre på app'en. Jeg er dog helt grøn på udvikling af applikationer og ved hverken hvordan man gør, eller hvad prisen for en applikation med ovenstående indeholdende koster.
Mvh Søren Fuhr |
Hej Søren,
Det lyder ikke helt som om at du har 100% styr på din ide? Hvis du har skal du jo også lægge en forretningsgang og budget for fremtiden.
Der er mange som skriver ligesom dig at de søger en udvikler og desværre er der mange som ikke kommer videre af mange årsager.
Den grund jeg ser mest her på Amino er at folk ikke har gennemarbejdet deres plan før de søger arbejdskraft. Jeg var selv under både uddannelse og arbejde mens jeg arbejdet min virksomhed op og kan kun dele min erfaring som bygger på at lave så meget du kan mens du tjener lidt penge til at leve for. Der efter partner op med en kompetent fagmand og gå all-in i projektet.
Hvis du ikke allerede har set Martins Thorborgs video om at skaffe gode udviklere, så kan du se den her:
Jeg håber at du finder en som kan hjælpe dig :)