Hej Frederik,
Ja vi har så sent som i går oplevet samme problematik med vores webshop på Lysthulen.dk - dvs. det med at produkt og adresseinfo forsvinder engang imellem. Problemet opstår når kunden ikke fuldfører betalingen fuldstændigt, fordi man - af gud ved hvilke årsager hos Surftown - skal klikke på en knap efter man har indtastet sine kortdata og har fået godkendt sin betaling. Nogle kunder overser af gode grunde det sidste step og det betyder så at vi må registrere ordren som tabt, hvis ikke kunden selv henvender sig omkring en manglende ordre.
Jeg har haft kontakt til Surftowns support i dag og de siger at en revision af betalingsvinduet er på tegnebrædtet, men det kan vi jo ikke vente på. Så vi overvejer om vi helt skal skifte udbyder. Vi har selv gode erfaringer med DIBS og Dandomain i anden sammenhæng, men har overtaget Surftown-betalingsløsningen i forbindelse med køb af shoppen. Alternativet er jo så at lave vores egen betalingsintegration istedet for betalingsvinduet, hvilket det nok ender med (men det kan jeg se ud fra dit indlæg ikke virker bedre?). Vi har heldigvis programmeringskapacitet her i huset, så vi kan selv lave de fornødne tilpasninger i vores shop, men det må være irriterende hvis man ikke er så teknisk kyndig, at skulle leve med disse fejl. I det lange løb kan det betyde et tab på mange tusinde kr, hvilket er dybt dybt ærgerligt.