Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til vores website

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus V
Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 2
Fra  WebSolay Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Corina

Du skal være velkommen til at kontakte mig på 61074585 eller via mail danielleth@websolay.dk med hvad i står og mangler.

Kommer gerne med bud på anslået mande timer der skal bruges til at få jeres site oppe at køre.

Bedste hilsner
Daniel Leth
61704585

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 31. Oct 15
Indlæg ialt: 3
Fra  Vi hjælper dig med at skabe dit eget digitale univers... Skrevet kl. 11:44

Hej Corina

Det var en god nyhed, for så er det relativ let at arbejde med:-). Har du selv administrator adgang til sitet/Wordpress? Det er nemlig nøglen til kontrolrummet;-). Er ikke en haj til selv hjemmeside opbygningen, men mere hvad indholdet skal være på sitet og hvordan det teknisk skal opbygges: SEO, CM, konverteringsoptimering osv., men har relativ let lært mig selv at bruge Wordpress fordi det er meget ligetil. Hvis du får brug for lidt sparring og vejledning står jeg også meget gerne til din rådighed:-). 

Med venlig hilsen

Johnny Møller, Online Advisor

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 13:13

Hej Corina,

Det er altid noget, at den er lavet i WordPress, for her kan du faktisk få meget hjælp online, oftest helt gratis, som kan hjælpe dig på vej. Jeg har lavet et WordPress kursus, hvor vi igennem over 25 videoer gennemgået en masse funktioner og features i WordPress, måske kan du selv færdigegøre din side ved hjælp af kurset? Se det her: WordPress

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 13:43

CorinaM:

Hej alle sammen.

Er ny bruger herinde på amino.dk, nu står jeg i den vanskelige opgave, at ham der startede på vores hjemmeside. nu påstår den er færdig, men den

er kun 1/2 færdig, og mangler nogen småting for at vi kan bruge den...

Er der mon en eller anden her inde der kan hjælp os, så vi kan komme ud over markerne med vores netværk.

Håber og høre fra jer.

Mvh

Corina

Hej Corina,
Du kan teste tilstanden af din hjemmeside ved hjælp af vores gratis web analyse her: http://analyzeme.dk

Den analyserer din side på 10 nyttige punkter ift., hvilke tekniske krav din hjemmeside, som minimum skal overholde, hvis man ønsker en god placering på google og et godt sammenspil mellem google og de sociale medier.

Tag gerne fat i os, hvis du for brug for hjælp.

Held og lykke med siden. God søndag! :-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)