Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Ghostwriter" - Vil du med på eventyr?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 03:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står overfor realiseringen, af mit livs største og vigtigste beslutning. - En beslutning, som kommer til at få koloenormt konsekvenser, for min familie og jeg og vores fremtid!

Min eks mand og jeg, som ikke længere er sammen, men som er bedste venner, planlægger at tage vores børn ud af skolen - helt ud af skolen (som vi kender den) og med til en lille paradis ø i Grækenland, hvor vi lige nu planlægger at bygge et helt nyt liv.

Vi skal ned og LEVE LIVET i nuet, sådan som vi ønsker det. Fra dag til dag.
Livet er SÅ kort så kort. Og vi ønsker ikke længere at bruge mere af vores dyrbare tid, i "hamsterhjulet". Vi vil vågne - helt af os selv, hver dag og spørge os selv: "Hvad har jeg LYST til at bruge min dag på?"

Vi er ikke særligt økonomisk privilegerede nogle af os. Tværtimod. Vi kaster alt, og begynder HELT forfra!

Jeg skal ned og leve af min kunst (og forhåbentlig den kommende blog) og min eks mand, skal leve af det, som han finder ud af, han gerne vil. Børnene skal indgå, som en naturlig del af det hele. Men indre lykke og NÆRVÆR er primus motor i hele projektet. Børnene, på hhv. 8 og 10 år, vil få deres livs dannelsesrejse. Her vil de lærer engelsk, ved at bruge det dagligt og have græsk som 3. sprog, matematik ved at bygge og være kreativ, og historie ved at besøge Akropolis!
- Med os, tager vi alt hvad vi kan nå at sparre sammen, før Maj, hvor vi planlægger at rejse. Og så tager vi den derfra.

Det bliver en helt utroligt spændende og inspirerende historie, det ved jeg! - Hvis den altså bliver serveret ordentligt.

Jeg forestiller mig, at dokumentere det hele - hudløst ærligt, i form af en blog. - En "affiliate blog" - Og de indtægter, kunne vi så eventuelt dele. Måske kunne man sådan noget som affilliate CPS på rejser, til Grækenland.

Den rette ghostwriter, kunne mødes ugentligt med mig, interviewe mig og tømme mit hoved, for ALT det, der kommer til at ske. - Jeg får ikke tid til at skrive selv, da jeg er nystartet som selvstændig kunstner og da jeg kommer til at få en HEL MASSE at se til!

Derfor leder jeg efter en person, der kan få øje på potentialet og som synes at dette lyder som et spændende projekt! En person, der har VIRKELIG godt forstand på blogs. Som evner at køre sådan en op.

Når vi kommer til Maj, hvor vi rejser og bloggen forhåbentlig allerede kører fornuftigt, kan vi fortsætte vores møder over Skype - eller bedre endnu, hvorfor tager du ikke med os? :) - Jeg har de rette kontakter, til at skaffe (billig!) bolig og lokalt netværk og til praktisk sparring dernede. Jeg boede selv på øen med mine forældre, da jeg var barn og er kommet der jævntligt siden. 

Jeg har den gode historie - hjælp mig med at fortælle den til andre! Lad os sammen inspirere!? Så høster vi frugterne sammen :)

Der er MEGET mere til historien! - Men den kommer jo, i bloggen ;)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 13:09

Er der ingen, som vil med? :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 21:20

Det lyder meget spændende og det virker til at du virkelig er motiveret til at tage dette skridt. Det er dog meget at skulle dedikere sig selv med, men du kan prøve at skrive til os på adm@skaftekster.nu, måske vi kan finde ud af en løsning af en art :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:42

Det lyder da som et rigtig spændende projekt. Hvis du ikke har noget imod det, kunne det da være fedt at vide lidt mere om øen og boligmulighederne :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)