Jeg har et juletræsstade i indre by med gratis levering af juletræer i hele storkøbenhavn. Jeg vil her kunne tilbyde - Levering i hele stor-københavn på daglig basis. - Tilfredhedsgaranti - Vi lader handlen gå tilbage eller kommer med en nyt træ, hvis du ikke er tilfreds. - Jeg ville kun vælge pæne prima-træer til internet-kunderne, da de jo ikke får mulighed for at se det inden - Jeg vil kunne tilbyde det til en pris der får et træ på 2meter, er flere hundrede kroner billigere end dem der i forvejen sælger online. Jeg synes altså at jeg på alle parametre kan gøre det bedre end de i forvejen eksisterende online-sider, men da jeg ikke ved hvor mange træer de sælger, har jeg meget svært ved at vuurdere om det er en potentielt god forretningside. Jeg hører derfor meget gerne jeres tanker, idéer og eventuelt viden om køb af juletræer online. |
For mange er der nok noget hyggeligt forbundet ved at skulle ud og finde sit eget træ.
De fleste vil sikkert også gerne vælge selv i bunken for at få det flotteste.
Når det så er sagt, er jeg sikker på at mange, inkl. mig selv, der godt kunne finde på at få det sendt til døren, hvis prisen var god.