Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Marked for juletræer online?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et juletræsstade i indre by med gratis levering af juletræer i hele storkøbenhavn.

Det betyder også at jeg meget nemt ville kunne lave en webshop, hvor kunden bestiller træet online og får leveret til døren.

Jeg vil her kunne tilbyde

- Levering i hele stor-københavn på daglig basis.

- Tilfredhedsgaranti - Vi lader handlen gå tilbage eller kommer med en nyt træ, hvis du ikke er tilfreds.

- Jeg ville kun vælge pæne prima-træer til internet-kunderne, da de jo ikke får mulighed for at se det inden

- Jeg vil kunne tilbyde det til en pris der får et træ på 2meter, er flere hundrede kroner billigere end dem der i forvejen sælger online.

Jeg synes altså at jeg på alle parametre kan gøre det bedre end de i forvejen eksisterende online-sider, men da jeg ikke ved hvor mange træer de sælger, har jeg meget svært ved at vuurdere om det er en potentielt god forretningside. Jeg hører derfor meget gerne jeres tanker, idéer og eventuelt viden om køb af juletræer online.

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 14:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For mange er der nok noget hyggeligt forbundet ved at skulle ud og finde sit eget træ.

De fleste vil sikkert også gerne vælge selv i bunken for at få det flotteste.

Når det så er sagt, er jeg sikker på at mange, inkl. mig selv, der godt kunne finde på at få det sendt til døren, hvis prisen var god.

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 14:34

Personligt tror jeg det handler rigtigt meget om din markedsføringsstrategi. Jeg forestiller mig at både seo og adwords vil kunne give dig en del kunder på relevante søgninger som "juletræ københavn" osv. Hvor mange der konkret søger på disse termer, må du hoppe ind på adwords keywors tool og kigge efter :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 14:45

Jeg vil give Rasmus ret i, at det jo er en del julens charme at skulle købe sit juletræ 'analogt' (faktisk var det på et tidspunkt en cotume, at vi sammen med vores nabo gik ud i den nærliggende skov den 23. december og selv fældede et). Men på den anden side, så er der nok mange der er ligeglade. Så jeg kan godt se en idé i det.

Dem du måske mest skulle satse på, er firmaer, institutioner osv., som skal bruge et juletræ. Jeg véd ikke hvor de bestiller det fra idag..

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 536
Skrevet kl. 14:50

Plantetorvet.dk tilbyder juletræer online, hvor hvert træ bliver filmet. Så vidt jeg husker med fri fragt over et vist beløb.

Fra Østerbro
Tilmeldt 18. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:14

Det kunne være en god ide. Rigtig mange mennesker har ikke rigtig tid til noget idag og de er stressede.

Du kan jo starte med se, hvor mange mennesker, der har søgt efter "dette" på google keyword ...

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 21:22

Du kan allerede købe plastik juletræer på nettet.

Men selvfølgelig kan det lade sig gøre.
Du henter gårdagens bestillinger og kører dem ud.
Jeg ville bestille et!

Fra Østerbro
Tilmeldt 18. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:37

Helt ærelig, du har givet mig en ide som jeg så nu giver tilbage til dig :)

Prøv kontakte nogle privat rengørringsfirmaer og spørge om de er interessede i hjælpe dig med sælge juletræer til deres kunder mod lille betaling.

(Jeg er ikke startet endnu!)

Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:47

Nu ved jeg ikke hvor du har dine priser fra, men se eks. www.bredum.dk jeg har gjort det sidste år og min erfaring er at en god gammel stade plads, stadig er at fortrække men kombinationen af de to. Det virker :-)

Fra 9270 Klarup
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 32
Fra  TheDuck.dk Aps Skrevet kl. 06:55

Tror også der er et marked, og til firmaer tænker jeg er færdigt koncept med pyntet og det hele, og næste år er det jo nemt at sende de gamle enhvers kunder et salgsbrev, så tror godt der kunne laves lidt mønt på det.

Mvh Ivan 

Danmarks billigste Spanske vin. Brug koden "Amino" og få en sølv konto.

Besøg os på LacVinos.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)