Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være Weebio partner/medejer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Jeg hedder Bryan og søger en partner/medejer til Weebio.

Vi har tidligere søgt en partner under et andet navn her

Selv om vi har haft nogle interessante samtaler har det ikke ført noget med sig, derfor prøver jeg nu igen.

Jeg leder efter en person med et stort netværk, som brænder for e-handel og Webshops generelt.

Det rigtige person har måske allerede en platform - hvorfra han udbreder al sin viden om e-handel, det ikke nødvændigt, men det er en forudsætning at du kan sælge og motivere både i skrift og tale. 

Jeg forventer at personen kan skrive f.eks. en guide som Brian Brands e-handelsguide som du kan se her http://clickstarter.dk/ehandel/ eller andet relevant materiale som kan være med til at uddanne vores fremtidige kunder. 

Vi leder ikke efter kapital som sådan(dog er det en fordel), men du skal og kan via dit netværk og salgs evner kunne trække kunder i hus.

En kommende partner vil have ansvar for marketing og salg. Derfor er det nødvendigt at du er selvkørende og som nævnt tidligere kan sælge.

Du kan se weebio her www.weebio.dk

Hvis du er interesseret kan du sende en mail til bryan@weebio.dk

PS: Skulle der være en person med et unikt salgs talent som ikke opfylder ovenstående, men har erfaring i at sælge webshop-løsninger og kan sælge så har det også interesse.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)