Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad er resumé fra Erhvervsstyrelsen???

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm tror der er noget som er gået galt i kommunikationen - jeg ringer om beder X bank om at få lov til som iværksætter at oprette en erhvervskonto uden kredit, og jeg får at vide at jeg vil modtage mail med ting jeg skal sende - jeg forventer at jeg skal vise skatte og indkomstoplysninger osv. fra 2014, men nej, får istedet at vide at de skal have

- Sammenskrevet resumé fra Erhvervsstyrelsen
· Kopi af gældende ejerbog, skal være udskrevet indenfor de seneste 3 måneder
· En kopi af alle ejernes pas eller kørekort samt sygesikringsbevis.

men så langt er jeg jo slet ikke kommet - idet jeg vil have håndslag på at jeg kan oprette erhvervskonto før jeg smider 2000 kr. efter et advokatfirma som skal oprette de :) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen det må du jo så forklare banken.. Det er ikke sikkert de kan give dit OK - formentlig ikke, for hvordan skal de det uden at kende ejerne som jo kunne være i RKI og hvad ved jeg?

Tal med banken, jeg vil tro, at få at få OK skal du af med i alle fald indentifikation på jer ejere og sikkert også en lille forretningsplan og budget

Det ligger i, at banken LOVPLIGTIGT skal checke Indentifikation (f-eks pas og sygesikring) - Formål - ofte lille forretningsplan   og omfang - ofte lille budget

Uden det ved banken jo ikke hvad de siger ja til - og du kan her se lidt om bankens forpligteler http://johnhannover.blogspot.dk/2014/03/ny-bankkonto-hvorfor-er-det-besvrligt.html 

og her lidt om hvad der skal til for at få en god start i banken http://johnhannover.blogspot.dk/2013/10/bank-fa-en-god-forbindelse-fra-start.html 

Regn med at MINDST en af jer skal ha jeres personlige engagement i samme bank OG at I alle tre skal skrive under på selvskyldnerkaution (banken kan tabe penge selv om I ikke har råd - enkelt eksempel  I laver webshop  - sælger et dyrt TV over nettet til 40.000 kr - kunden overfører penge, I hæver dem og fejrer lykken, kunden returnerer sit TV - banken skal medvirke til at kunde får sine penge tilbage. Der er mange andre mulige risici ved erhvervskonti desværre

god vind med det  Overvej min E-bog i link som har bøde IVS og ApS godt gennemgået - stiftelser, hæftelser, ejeraftaler, huskelister, regler, omkostninger og meget andet

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)