Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ideer søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg er ved at få trykt en ordentlig spandfuld postkort, som jeg vil vedlægge vores forsendelser.

Teksten på den ene side er klar (lidt om garanti, fortrydelsesret etc.) men jeg har lige opdaget, at ved offset tryk er prisen den samme om jeg får trykt på 1 eller 2 sider af kortet, så nu melder spørgsmålet sig: "Hvad skal jeg have på bagsiden?"

Første indskydelse er nogle flotte produktbilleder, men mon ikke der er mere originale løsninger som bedre udnytter pladsen og muligheden for at være anderledes, sjov, innovativ eller ???

Hjælp mig gerne - Find eventuelt inspiration i vores shop på www.joybox.dk.

Tak.

LarsQ.

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 02:40

Du kunne få lavet den helt grøn, og med hvid skrive:

"Dette er ikke et sexlegetøj"
efterfulgt med småt...
"Ja, det er kun indparkningen/forsendelsen der er diskret"

eller skrive:

"1-sides Kama Sutra"
2 hvide tændstiksmænd i en eller anden given stilling
"title på stillingen"

Well, klokken blev også halv 3 her....

Fortsat god nat,

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 08:29

Hej Emil,

Tak for anstrengelsene, selvom jeg ikke helt er 100% med på hvad du mener Geeked, men du skal have ros for initiativet så tidligt på morgenen, eller sent på aftenen måske.

Jeg har selv tænkt på at udstyre bagsiden af kortet med et gavekortagtigt look med en rabatkode som evt. giver lidt rabat, som man så selv kan anvende eller give til en ven, men er kommet i tvivl om hvad der er tilladt. (Forbrugerombudsmanden gør det jo indimellem nærmest umuligt at drive forretning). 

For nogen tiden siden var der noget omtale af en ulovlig rabat/kupon/gavecheckordning fra vistnok et advokatfirma, som kastede en ordentlig bøde af sig. Kan tingene mon sammenlignes?

Hvis du ved noget om emnet må du gerne komme med input og har du eventuelt (andre) forslag til hvad en hel bagside af et postkort, som vedlægges kundepakker kan benyttes til, er du velkommen til at byde ind.

LarsQ.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)