Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webudvikler, søges til partnerskab..

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en partner til en ny Ide som jeg efterhånden har gået med noget tid. 
Jeg vil gerne have en med der har forstand på den del af det der søges. for at spare tid og penge, og få en god sparring på området for at lave den bedste løsning som muligt. 

Kommende partner skal kunne lave hjemmeside eller app, meget gerne begge dele. 

Det er ikke en webshop, eller en standard hjemmeside, men en hjemmeside/App der skal kunne hjælpe forbrugerne, inden for et bestemt marked med en fast målgruppe, som fx agera, men på et andet område og med andre funktioner mm. 

Personen skal brænde for at skabe og udvikle, det nye store hit på området. 
Skal kunne ligge en del tid i det, 
Køn, alder, osv. Er ikke en afgørende fakta. men ser gerne en ung ildsjæl som brænder efter at gøre alt for det men bare selv mangler den gode ide, men kan noget andet, som er mindst ligeså vigtigt, og for mig den vigtigste del.
Kapital er ikke et most, men en fordel da kapitalen vil være en fakta, og vil vise et større angegamant, og villighed til at gøre hvad der skal til. men det skal ikke bremse det bedst mulige match i et samarbejde 

Virksomhedens opdeling og arbejdsopgaver vil blive forhandlet/aftalt til den tid.

Jeg kan sige at jeg ikke lover andel af noget der er mange millioner værd, for pt. er min ide. ikke mere værd end det papir det står på, da den jo ikke er udviklet. Det er heller ikke sikkert det nogensinde bliver det, men kan sige så meget at jeg selvfølgelig selv tror rigtig meget på den, og ser det store potientiale som andre ligesom mig nok også gør med deres ideer, her har jeg noget jeg mener mangler på på markedet, og både kan komme forbrugerne og de erhversdrivende i branchen til gode, men man er aldrig garanteret som iværksætter, enten tror man på det og kaster sig ud i det, eller os gør man ikke.
jeg har længe gået med overvejelserne om at kaste mig ud i at få det lavet og sat igang, og nu kan jeg ikke få mig selv til at vente længere vi skal igang. 

Jeg tror ikke at det i mit tilfælde handler om ideen er god nok, da jeg selv ser et behov for det på markedet, men mere om man kan stille kapital nok til at markedsføre samt udvikling og det rigtige hold som vil kunne få ide til virkelighed, derfor udelukker jeg heller ikke der kan blive tale om flere partnere i selskabet, men kunne os være investor som vil tilføre kapital og selv har kendskab, og netværk i branchen, løsninger er der massere af, det er bare at finde den bedste, i dette tilfælde. 

Jeg tilbyder op til 50% af min ide/virksomheden, som kan have et stort potientiale og et større behov for området på markedet.
for det andet tilbyder jeg at jeg smider et beløb i til at starte med hvis nødvendigt alt i mellem 20-70.000kr. 
for det tredje laver jeg gerne alt opsøgende arbejde som er nødvendigt der vil indgå, de erhversdrivende som skal indgå i systemet, markedsførings muligheder, investor, (kan muligvis have investor med kendskab til branchen)

Derudover er der opsætning og div. planer af virksomheden som jeg mener alle parter skal være inde over, men har selvfølelig selv mine egne tanker, som vil komme på bordet hvis det bliver relevant.
jeg griber også gerne andre opgaver der skulle være.
Ellers så lad os tage en snak sammen om hvordan vi kunne udnytte vores kompetencer og resourcer bedst muligt.

jeg er ikke en verdensmand som allerede kan det hele og har skabt flere succesfulde virksomheder for så var jeg sikkert igang med det netværk derfra, men flere før mig har kastet sig ud i det med liv og sjæl med stor succes, selv om de ikke nødvendigvis kunne det hele fra starten, men jeg er glad for at lære og tage de ting med der skulle komme på vejen. 

Hvis det kunne have interesse og du mener du har kvalifikationerne til at kunne være en del af det der er beskrevet, så kontakt mig gerne på en privat besked, så vi kan tale nærmere om det. 
Eller på mail: mnbg90@live.dk

Med venlig hilsen
Mike

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)