Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Succes historier fra iværksættere

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Bryan Johansson:

Spændende, det er jo lige den historie, jeg har lyst til at læseSmile

Er det internet forretning eller offline?

Positivt Bryan, det er både online og offline. Jeg arbejder med telemarketing, kurser og online marketing. Inden længe vil historien kunne læses på Forespoergsel.dk

Jeg er stadig interesseret i at modtage flere spændende succes historier der kan tilføjes på websitet.

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan jo starte med at tage fat i disse 10 online iværksættere. De har alle sammen oplevet relativ succes og er bestemt ikke bange for at dele.

Jeg har inkluderet deres navne i artikle, så du bør kunne fremskaffe en mailadresse på dem:

http://onlinebijobber.dk/tjen-penge-online

Glæder mig til at følge din rejse med siden. Vh. Tue

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Får man nogle spørgsmål, som artiklen skal skrives ud fra? Eller skal man selv bare skrive løs?

Jeg har tidligere delt historier og gode råd, både på min egen blog, men også via gæsteindlæg, f.eks dette er det seneste længere indlæg.

Det kunne blive en god ide, du har gang i, men det kræver nok, at der er en rød tråd fra indlæg til indlæg, så nogle indlæg ikke bare er 500 ord, mens andre er 3500 ord. For det vil få nogle indlæg til at virke knap så dybdegående.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er lige præcis sådan et site jeg selv overvejede at lave i sin tid - ærgelig at du kun vil have succeshistorier (endnu), for det er alt for sjældent at vi hører om de gange hvor det er gået galt (måske nogle af dem kunne være undgået, hvis folk fortale om deres negative oplevelser).. 

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tue Lindblad:

Du kan jo starte med at tage fat i disse 10 online iværksættere. De har alle sammen oplevet relativ succes og er bestemt ikke bange for at dele.

Jeg har inkluderet deres navne i artikle, så du bør kunne fremskaffe en mailadresse på dem:

Tak for tippet Tue og spændende side du har kørende. 

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Får man nogle spørgsmål, som artiklen skal skrives ud fra? Eller skal man selv bare skrive løs?

Jeg har tidligere delt historier og gode råd, både på min egen blog, men også via gæsteindlæg, f.eks dette er det seneste længere indlæg.

Det kunne blive en god ide, du har gang i, men det kræver nok, at der er en rød tråd fra indlæg til indlæg, så nogle indlæg ikke bare er 500 ord, mens andre er 3500 ord. For det vil få nogle indlæg til at virke knap så dybdegående.

Du har helt ret. For at der kommer en rød tråd i mellem de forskellige indlæg, så har jeg tilføjet spørgsmål der skal besvares i løbet af succes historien. Spørgsmålene kan ses nederst på siden http://forespoergsel.dk/succes-historier 

Send meget gerne din succes historie, så vil den højst sandsynligt blive delt på siden.

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Hoffmann:
Det er lige præcis sådan et site jeg selv overvejede at lave i sin tid - ærgelig at du kun vil have succeshistorier (endnu), for det er alt for sjældent at vi hører om de gange hvor det er gået galt (måske nogle af dem kunne være undgået, hvis folk fortale om deres negative oplevelser).. 

På et senere tidspunkt når der løbende kan deles succes historier, så vil jeg gerne åbne muligheden for mindre succesfulde historier. Din pointe er god og jeg tror også det vil gavne iværksættere at der både kan læses omkring positive, samt negative sider af erhvervslivet.

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Opbygning.dk:

Patrick Hoffmann:
Det er lige præcis sådan et site jeg selv overvejede at lave i sin tid - ærgelig at du kun vil have succeshistorier (endnu), for det er alt for sjældent at vi hører om de gange hvor det er gået galt (måske nogle af dem kunne være undgået, hvis folk fortale om deres negative oplevelser).. 

På et senere tidspunkt når der løbende kan deles succes historier, så vil jeg gerne åbne muligheden for mindre succesfulde historier. Din pointe er god og jeg tror også det vil gavne iværksættere at der både kan læses omkring positive, samt negative sider af erhvervslivet.

For mit eget vedkommende, så har jeg efterhånden læst en lang række succesfulde iværksætterhistorier, men de har ikke givet mig andet end "ham der, det er ham der droppede ud af sit sidste år på gymnasiet da han fik en smule succes med sine billeder han laver i photoshop"... Så hvis det ender med, at de dårlige oplevelser kommer frem, så vil jeg læse dem for selv at kunne undgå dem... 

btw. så er jeg ikke fortaler for at droppe uddannelsen, og slet ikke når man næsten er færdig - det er hul i hovedet jo :)

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)