Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Succes historier fra iværksættere

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg er på udkig efter personer der har opnået stor succes, som iværksætter. Det er vigtigt at holde motivationen oppe når man driver en forretning og succes historier vil kunne inspirerer andre til at få lyst til at starte op. På http://forespoergsel.dk/succes-historier er det meningen at der jævnligt kommer til at blive tilføjet succes historier til gavn for nye/nuværende iværksættere, som begiver sig ud på rejsen med iværksætteri.

Det er en gratis service med mulighed for at tilføje links til sin historie, så læsere kan få inspiration. I den forbindelse søger jeg iværksættere der vil dele deres succes historie og få gratis omtale.

Synes du det er en god idé og ville du have lyst til at læse disse typer historier?

Mvh. Lasse

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altid spændende som iværksætter at læse om andres historier. 

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Positivt, jeg er nemlig af samme holdning.

Der er desværre ikke nogle der har henvendt sig om at få lov at tilføje en succes historie. Min tanke er lidt at det kan være iværksættere måske kan være utrygge ved at dele guldkorn om sin forretning til fri inspiration. Kender i nogle der vil dele deres succes historie og få gratis omtale?

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Jul 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Foregår det som et interview eller skriver iværksætteren selv sin historie ind til jer?

www.purevodka.dk 

Luksus vodka online

Fra Østerbro
Tilmeldt 18. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ELSKER at læse iværksætter succes historier, både fordi de er spændende og også fordi man lærer en hel masse af dem.

Jeg holder i hvert fald øje med din hjemmeside.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kiggede lige på din side igen.

Overskrift

  - Din historie her

Overskrift

  - Din historie her

Overskrift

  - Din historie her

Skal du have gang i din side, må du nok i gang med at få noget indhold/artikler ind på din side som har interesse for din målgruppe, sådan at siden ikke fremstår som ny/tom.

Så enten må du ud og købe nogle gode artikler eller i gang med at skrive noget selv. Det ville jeg gøre hvis det var min side.

Når folk kan se at din side er seriøs og du har besøgende nok, så skal det nok komme.

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:
Foregår det som et interview eller skriver iværksætteren selv sin historie ind til jer?

Iværksættere er velkommen til at skrive en sand succes historie og sende den ind pr. mail. Man kan se ønsket detaljer om historien nederst på siden http://forespoergsel.dk/succes-historier 

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Privat og kontorrengøring (Kbh):
Jeg ELSKER at læse iværksætter succes historier, både fordi de er spændende og også fordi man lærer en hel masse af dem.

Jeg holder i hvert fald øje med din hjemmeside.

Ja, succes historier kan give god inspiration og motivation til iværksættere. Du er altid velkommen!

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Bryan Johansson:

Skal du have gang i din side, må du nok i gang med at få noget indhold/artikler ind på din side som har interesse for din målgruppe, sådan at siden ikke fremstår som ny/tom.

Så enten må du ud og købe nogle gode artikler eller i gang med at skrive noget selv. Det ville jeg gøre hvis det var min side.

Når folk kan se at din side er seriøs og du har besøgende nok, så skal det nok komme.

Held og lykke med projektet.

Jeg har tænkt det samme Bryan. Er i dialog med flere der har et ønske om at tilføje deres succes historie og er også selv i gang med at skrive om min vej frem til succes.

Startede på bar bund fra mere end 5 år siden, uden kapital og er i dag indehaver af 2 virksomheder med en del websites tilknyttet. Vejen frem har været stejl de første par år, men lever i dag af virksomhederne på bedste vis. Denne succes historie vil også snart kunne ses på siden.

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Opbygning.dk:
Startede på bar bund fra mere end 5 år siden, uden kapital og er i dag indehaver af 2 virksomheder med en del websites tilknyttet. Vejen frem har været stejl de første par år, men lever i dag af virksomhederne på bedste vis. Denne succes historie vil også snart kunne ses på siden.

Spændende, det er jo lige den historie, jeg har lyst til at læseSmile

Er det internet forretning eller offline?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)