Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du en freelancer? (PHP, MySQL, JavaScript)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Søger du en freelance programmør til løsning af opgaver fra januar måned?

Jeg arbejder primært med ændringer/tilføjelser af funktionalitet i eksisterende systemer/webshops/hjemmesider og ikke med udvikling af komplette nye sites.

Jeg er 25 år, studerende på CBS og bosat i København. Jeg har arbejdet med PHP, MySQL på freelance basis de seneste 6 år, har derudover også erfaring med JavaScript (herunder AJAX). Naturligvis også HTML og CSS.

Da jeg primært laver underliggende funktioner er de referencer jeg kan ligge op begrænset, men jeg har mit eget site www.livewebstats.dk som jeg har udviklet fra bunden.

Jeg befinder mig i USA på udvekslingsophold indtil slutningen af december, men kan snildt påtage mig opgaver fra januar måned og frem.

Min email er: mads@mogenshoj.dk

Mvh

Mads

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 20:55
Hej Mads

Det lyder spændende. Har du nogle erfaringer med at udvikle komponenter til joomla og oscommerce?

Mvh.
Mathias

Arbejder med online salg og design.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 19:02

Hej Mathias.

Nej, jeg har ikke arbejdet med moduler til hverken oscommerce eller joomla. Men har arbejdet med moduler til forskellige 'private' CMS systemer, som ikke er open-source. Jeg vil dog mene at programmeringsstandarden i joomla og oscommerce gør, at det er rimeligt til at gå til.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)