Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der har rejst startkapital gennem Aminos investorer ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 03:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg overvejer at søge startkapital/medinvestor gennem Amino til min nye virksomhed, men vil gerne hør om andres erfaringer med Aminos investorer ?

Er investorerne seriøse og er der en aktiv dialog fra starten. Kontakt til investorerne kræver (så vidt jeg kan se) at jeg opretter en annonce hvor jeg søger kapital og beskriver min forretning. Reflekterer investorerne på annoncerne ?

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 09:49

Henning Wibrand:

Jeg overvejer at søge startkapital/medinvestor gennem Amino til min nye virksomhed, men vil gerne hør om andres erfaringer med Aminos investorer ?

Er investorerne seriøse og er der en aktiv dialog fra starten. Kontakt til investorerne kræver (så vidt jeg kan se) at jeg opretter en annonce hvor jeg søger kapital og beskriver min forretning. Reflekterer investorerne på annoncerne ?

Ja, og de er MEGET seriøse.

Men de forventer også det samme af dig. De forventer indsigt i alt fra forretningsplan til budgetter. :)

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra København
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:59

Kære Per Bendiksen

Tak for dit svar :-) Indsigt og professionalisme ja, selvfølgelig - jeg havde ikke ventet mindre. Jeg er imidlertid overrasket over at der ikke er flere der har svaret på mit indlæg. Amino har eksisteret længe og der er forholdsvis mange brugere både iværksættere, wannabe iværksættere og havebeen iværksættere, så jeg havde nok forventet en flok både positive og negative responses. Formålet med mit spørgsmål er jo om det er en vej jeg aktivt bør gå efter finansiering og om der er en succes-rate, der gør det (mere) attraktivt frem for feks. de forskellige Angels netværk?

Hvad med dig selv - har du fået finansieret din forretning med Aminos investorer eller er du selv investor?

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 23:30

Tjah. Men der er mange herinde det bare er med på en "kigger" ;)

Har selv søgt (og fået) kapital til et webshop projekt, som jeg var med i, i 2013 :)

Men det som tit ses er at folk tuder over de ikke kan få midlerne, mens de holder kortene inde til kroppen og ikke vil fortælle om deres idé/virksomhed.
Og lige så ofte at det er useriøst mange penge, for en alt for lille andel.

De sådan noget:
Jeg laver gipsnisser i min mors kælder.
Og jeg søger 1 million for 5% af min virksomhed....
Og så vil de ellers ikke rigtigt fortælle mere uden at man skal kontakte DEM..

Og så kan de ikke forstå, at de ikke kan skaffe kapital.
- Sat lidt på spidsen, men du ved hvad jeg mener ;)

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)