Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af produktnøgler

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg går og tænker på at sælge produktnøgler til software el. computerspil (virtuelle vare). Har fundet en leverandør indenfor EU, men hvad skal jeg betale og hvordan er det opbygget. Går udfra jeg selv skal opkræve 25% moms på alle varer solgt igennem mig som det plejer at være, men hvordan og hvorledes med import af disse virtuelle vare?.

Nogle der kender svaret ?

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 20:00
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Goddat Steffen. 

Som udgangspunkt synes jeg bare du skal starte, også når dit salg når op i en stor mængde, begynde og sætte dig lidt ind i moms reglerne og lade dig registre. Mener også at de først 50.000 tusinde man tjener på et år er moms fri som hobby virksomhed, men det skal jeg ikke kunne sige da jeg ikke er ekspert på området. Synes også du skal passe lidt på med at købe for meget ind, hvis du kunne få en b2b aftale på plads ville det nok være aller bedst til at starte med ihvertfald.

Du kan altid skrive til mig på sebastianht@outlook.dk hvis du har brug for hjælp med start af webshop.

Venlig Hilsen,

Sebastian

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46634
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:58

Sebastian Hørberg :
Som udgangspunkt synes jeg bare du skal starte, også når dit salg når op i en stor mængde, begynde og sætte dig lidt ind i moms reglerne og lade dig registre. Mener også at de først 50.000 tusinde man tjener på et år er moms fri som hobby virksomhed,
Du skal nok ikke lige rådgive om den slags uden at vide lige mere Sebastian - hold dig til Webshop salget her - Smile

Der skal momsregistreres så snart det er klart, at man vil OMSÆTTE (IKKE TJENE) 50.000 kr på enhver 12 mdr periode frem og tilbage - og det har intet at gøre med hobbyvirksomhed som bare er, at hvis man ikke driver sin virksomhed erhvervsmæssigt med overskud for øje, så får man ikke fradrag for underskud

Jeg synes trådstater skal sætte sig ind i moms og skat inden han går igang - det andet koster alt for meget bøvl siden - 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)