Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at pifte hjemmside op

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke fået vedkigeholdt min side på det sidste. Men skal nu have lavet noget ved den igen. JEG tager gerne imod gode råd.

siden er her lad mig høre.

www.malermoeller.dk

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at ringe til mig på 50 20 70 10

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med noget sparring eller brainstorme.

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj. Jeg kan se at din nuværende side ikke er responsiv. Jeg anbefaler derfor, at du får den lavet responsiv eller rykket over på en ny platform/tema som er responsivt. Dette både af hensyn til dine besøgende på mobil og tablet og af hensyn til SEO.

Hvis du ønsker et tilbud på dette, samt en opfriskning af siden. Så send mig gerne en privat besked :)

Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 48
Fra  Ziilas - ziilas.dk Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Din hjemmeside er vanvittig irriterende på en mobil. En stor procentdel af befolkningen surfer på mobil, og jeg er da sikker på at der er ingen der gider finde computeren frem og tænde den, for at besøge din hjemmeside.

Dine konkurrenter får alle dine mobilkunder i hvert fald som er sådan cirka 40-50% af befolkningen gætter jeg på eller måske endnu flere der dagligt udelukkende surfer på mobil eller lignende.

Hilsen Zilas

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak der arbejdes på dette problem. Håber det snart er løst

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Nikolaj.

Som de andre siger er det ekstremt vigtigt at få sin hjemmeside responsiv, fordi halvdelen af alt trafik til din hjemmeside er igennem mobilen. Som du sikkert nok selv ved, ligger der tons vis af allerede templates på nettet som faktisk er responsive, og sagtens kan bruges i din sammenhæng. Hvis du skulle få brug for hjælp kan du kontakte mig på Sebastianht@outlook.dk. eller her igennem privat besked

Venlig Hilsen,

Sebastian

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra Nyborg
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 52
Fra  PureStyle Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj. 

Umiddelbart synes jeg din hjemmeside har et flot layout. Dog synes jeg, at de mørke farver gør, at siden fremstår lidt dyster og trist. Desuden er det svært at læse den grå skrift på den sorte baggrund på sidens forside. 

Hilsen Birgitte 

PureStyle - Eksklusivt badeværelsestilbehør og lækre tekstiler.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes hjemmesiden virker lidt uprofessionel og forvirrende. Headeren som består af logo, menu, overskrift, tlf og mail er alt for høj efter min mening :-)
I er velkommen til at tage et kig på http://vinderupmalerfirma.dk/ som jeg har lavet.

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)