Markedsundersøgelse af iværksættere og nyetablerede virksomheder
Tilmeldt 27. Feb 07
Christina
Skrevet
12-12-2007 kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Amino brugere Vi er 2 studerende ivaerksaettere fra Bec-Design som er i gang med vores 3. semester eksamen "Den virtuelle virksomhed ".
Vi vil undersøge behovet for grafisk arbejde hos ivaersaettere og nystartede virksomheder og vi har 8 spørgsmål klar på:
http://www.advancedsurvey.com
Indtast
survey nr. 57651 i "take a survey" boksen.
Vi haaber i har 5 minutter til at besvare og kommentere vores markedsundersøgelse.
Det vil betyde en stor del for vores forretningsplan og eksamen.
Mvh
Mette Kraemer og Christina Bengtson
Svar
Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Hej Mette og Christina, Har svaret på jeres sprørgsmål - så nu er der vel kun at sige: Held og lykke med jeres opgave... :) Skulle I få brug for hjælp af den ene eller anden årsag, er I velkommen til at tage kontakt... Vi får hjulpet nogle stykker hvert år i projekttiderne hos Studious Design. Fortsat god dag,
Svar
Tilmeldt 27. Feb 07
Christina
Skrevet
17-12-2007 kl. 20:38
Svar
Hej Emil
Tak for interessen og indsatsen...:)
Det er en super interessant ydelse i tilbyder på projektopslag.dk
Er du interesseret i at besvare et email interwiev angående projektopslag.dk og Studious Design?
Vh
Christina
Svar
Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Thomas Bonde
Skrevet
17-12-2007 kl. 21:10
Svar
Hej Mette og Christina
Har besvaret jeres spørgsmål i undersøgelsen. Held og lykke med projektet.
Thomas Bonde
Svar
Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Hej igen Christina, I er altid velkomne :) Jamen det kan vi sagtens finde ud af.... Smid mig en mail på info@studiousdesign.dk - så ser jeg på det... Så håber jeg det er noget I kan bruge... Rigtig god aften,
Svar
Fra Guatemala City
Tilmeldt 7. Nov 07
Malte Holm
Skrevet
18-12-2007 kl. 10:14
Svar
Held og lykke med projektet, det ville være sjovt at læse hvilken konklusion i ender ud med!
Mvh
Malte Holm
Svar