Hej Har nu været igang med et komplet og web baseret alt i et software system i Danmark. Ideen har hele tiden været at internationalisere det og det mener jeg nu er på tide. I denne sammenhæng skal vi styrke organisationen så jeg kan fokusere på internationalisering og den rette partner kan koncentrere sig om det danske marked så vi ikke glemmer vores danske forretning. Vi forventer ikke nogen investering fra din side men erfaring og succes med start-ups og god til salg og marketing. Det er et ekstra plus hvis du har erfaring som investor og kendskab til software branchen men ikke et ufravigeligt krav. Det vigtigste er at det er den rette person, har erfaring og kan lægge sine arbejdstimer til dette. Jeg har nu undersøgt et marked i ca. 1 år og fundet markedet til internationaliseringen hvor vores koncept er i den spæde start der sammenlignet med Danmark. Der er meget lille konkurrence på vores løsninger der. Den rette person i det land til at udvikle markedet samt sælger er også ved at være på plads. Jeg har selv ca. 20 års arbejds- og ledelses erfaring men stærkest på det administrative område og vi har en teknisk partner så vi mangler en mere til ledergruppen som kan være ansvarlig for salg og marketing. I kan også skrive til min Gmail konto på ucmi2011 |
Partner/medejer til internationalisering i softwarebranchen
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)