Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til budgetoverslag (samt partner) søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Nu er jeg endelig kommet i gang med at 'trille snebolden', så at sige.

Jeg har fundet de perfekte lokaler, og mine øjne løber i vand når jeg tænker på hvor tæt jeg er på at få opfyldt min drøm.

Det eneste der står i 'vejen', er den økonomiske del; jeg skal have banken med på min idé så de vil smide penge i den. For jeg har ingenting selv. Nada.

Udfordringen er, at jeg aldrig har lavet et budgetoverslag før, og jeg er så nervøs for at jeg kommer til at underbyde eller overbyde mig selv, og risikere at banken siger nej, selvom det kunne have været reelt nok. Ved godt at et budgetoverslag aldrig kommer til at holde stik. Men alligevel...

Der er tale om en fødevarevirksomhed der producerer kager og bagværk, samt event arrangør. Så jeg skal også bruge en firmabil (forsøger stadig at finde ud af om det bedre kan betale sig at købe bilen privat og tage kilometerpenge, eller købe den til firmaet), og der har jeg slet ikke nogen idé om hvad udgifterne bliver. Jeg kan jo ikke forudse hvor tit jeg kommer til at køre. Forsikring og afgifter kan jeg nok godt finde frem til, men benzin og reparationer? Det bliver jo blinde skud i mørket!

Og hvad med drift og vedligeholdese? Jeg aner ikke hvor meget vand, varme og el jeg kommer til at bruge. Eller hvad indbruds- og vindues forsikring vil koste. Jeg kender huslejen og jeg kan godt stykke et overslag til cashflow sammen.

Så jeg vil høre om der sidder nogen derude, som har en mindre fødevarevirksomhed (med lokaler der ligger i nærheden af de 100-150 m2) med firmabil, og gerne med facade vinduer, som vil dele deres udgifter (inklusiv udgifter til opstart) med mig så jeg har en idé at gå ud fra? Kan ikke lide at 'finde på' tal ud af den blå luft. For jeg -skal- bare have det lån.

Skriv evt. til mig på mail så det forbliver privat. Jeg deler ikke med nogen. Det er udelukkende til at guide mig i den rigtige retning :)

mdiduro@hotmail.com

Jeg søger egentlig også en partner på deltid, så hvis du er god til at bage, er kreativ, har ordenssans, er et varmt og imødekommende menneske, har et godt planlægger- og servicegen, og bor tæt på Herlev, så skriv gerne til min mail også :)

Jeg har et udarbejdet og originalt koncept som jeg virkelig brænder for, og jeg tror på at det kan blive en succes. :D

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)