Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Webshop med sjove sokker

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er lige gået live med min nye webshop, der sælger sjove og unikke sokker. Jeg vil gerne hører hvad i synes om min Webshop og hvad der kan forbedres.

Linkhttps://funwithsocks.dk/

Mvh

Jacob Hinze

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 18:31

Jeg synes ikke webshoppens theme passer sammen med de produkter du sælger.

Du bør optimere betalingssiden til one page checkout, da en enkel bestillingsproces øger konverteringen.

Webshops med meget få produkter er ofte svære at løbe i gang. Du bør derfor udvide til dit sortiment. Som minimum til fuldt sortiment af Chatty Feet Sokker og gerne flere af andre mærker.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 08:20

Hej Jacob,

Dine sidetitler indeholder ingen søgeord, kun sokkens navn - og det er højest usandsynligt at nogen vil søge efter ordet Kate Middletoe, selv om det er nogle opfindsomme sjove navne :) Både i sidetitler og tekster kan du gøre meget mere ud af dine beskrivelser, f.eks. har jeg slet ikke set dig bruge andre ord for sokker, du kan fylde på med ankelsokker, strømper, knæstrømpe, fodvarmere, børnesokker osv.

Med venlig hilsen Nina fra Jakodan

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 18:17

Fine produkter - 70 kr. lyder ret dyrt? :)
SEO overalt. Gerne 400 ord pr. side og de må ikke være ens. (jeg fandt intet på forsiden, og 68 ord på en af dine produktsider.. der skal altså mere til, for ingen vil finde din webshop når de googler efter det).

Brug evt. keyword planner hos google (gratis) til at finde ord som du skal benytte dig af. Hvis du ikke ved hvad SEO er og betyder, vil jeg også anbefale dig, at finde en bog eller nogle youtube-videoer der forklarer dette koncept :)

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)