Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tegner søges: Illustrationer til en børnebog, der er ved at blive skrevet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har i flere år haft lyst til at skrive en børnebog, og det er jeg nu langt om længe gået i gang med. Til projektet vil jeg få brug for en række tegninger, der klart og tydeligt illustrerer de vigtigste "scener" med en visuelt varm, blød og behagelig streg. For at det hjertevarme i historien skal komme til sin ret, er det af absolut afgørende betydning, at jeg finder den helt rigtige tegner/illustrator. Jeg har et meget klart billede af, hvordan min bog skal ende med at se ud.

Kan du måske formidle kontakt til en tegner, du kender, der vil kunne beherske en tegnestil som ét eller flere af disse eksempler?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 15:48 | Låst

Hej,
altid godt med bøger til de små.

hvis du ikke er bekendt med Amino Freelancer, kan du eventuelt oprette en opgave der. Så skulle det gerne vælte ind med fine bud :)

Mvh Thomas

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 15:58 | Låst

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.

De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)