Så fik jeg mit nye site online efter de sidste bruger tests og i nat udsendt min første pressemeddelse til forskellige rejsesites og magasiner. Djoin.dk handler sådan set bare om at connecte personer der går med rejsedrømme men savner nogle at udleve dem med. Rejsekammerater, rejsevenner, rejsepartnere - kald det hvad du vil. Jeg har navngivet min side www.djoin.dk - måske lidt twistet, men jeg tror på et lidt anderldes navn skaber identitet og huskes bedre frem for et mere klassisk og trditionelt ville gøre. Ligeledes vil jeg benytte slogans som feks.: Djoin Rasmus fra falster der ønsker at opleve braziliens grønne regnskove. Se mere på min side www.djoin.dk som godt nok pt. er meget tom, men jeg arbejder på at få det bruger indhold som skal være sidens kerne. Hyg jer derude! Mange hilsner Daniel van Acker |
Hej Daniel
Fin ide og flot design.
Det er både godt og skidt at man kan oprette rejseannoncer uden at være registreret. Det giver en støre risiko for at du får en masse skod-annoncer, men på den anden side er det jo nemt at gå til.
En anden ting jeg faldt over var at man kan se dine kontakt-oplysninger på din profil uden at være logget ind. Det er en fin service overfor spammere, hvis robotter vælter rundt og samler alle de email-adresser de kan finde. Måske det ville være bedst, hvis man skulle være registreret og logget ind for at se lige præcis den slags oplysninger.
Held og lykke med projektet, og god tur næste år
/Peter