Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål om pagerank

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det er sådan det hænger sammen, så er der jo en naturlig sammenhæng

Mht. Joyzone, så er det jo lidt en skam .....

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:56

> Mht. Joyzone, så er det jo lidt en skam .....

Ja, men så er der jo min nye (radio-) blogwww.strikepoint.co.uk og der kommer også snart noget nyt fra mig på dansk :)

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 14:05

Ja engelske sites er der jo nok af, det er de danske vi er interesseret i, så jeg glæder mig da til at se hvad du disker op med

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 14:31
Dato: 3/1/2006 3:43:19 PM Forfatter: Michael Oxkjær
Nu bruger jeg SEOelite, eller ihvertfald en del af mulighederne, og ja, det falder ind under kategori 1 i din liste.

Michael, jeg er lidt nysgerrig efter hvilke muligheder i SEOelite du gør brug af? At du ikke bruger de resterende, er det ensbetydende med at de er dårlige/ligegyldige eller at du bare har bedre alternativer?

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 15:09
Dato: 3/6/2006 2:31:10 PM Forfatter: wubi.dk

ichael, jeg er lidt nysgerrig efter hvilke muligheder i SEOelite du gør brug af? At du ikke bruger de resterende, er det ensbetydende med at de er dårlige/ligegyldige eller at du bare har bedre alternativer?

Jeg bruger de fleste ting, dog bruger jeg ikke "find and submit using link submission forms" og "Find and email high page rank link partners" ellers bruger jeg resten.

Grunden til jeg ikke bruger ovenstående er, at jeg bruger linkmetro (www.linkmetro.com) til dette istedet da dem der står her er intereseret i at bytte links

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 21:52
Dato: 3/3/2006 8:46:21 AM Forfatter: wubi.dk
Dato: 3/1/2006 3:30:08 PM Forfatter: Michael Oxkjær
Hvis dit primære formål er som du beskriver, så er det et godt stykke software syntes jeg.
Jeg ved ikke om du har læst SEO Made Easy som er skrevet af Brad Callen (som også står bag programmet), men hvis ikke kan du hente den gratis på http://www.altero.dk/cm224/

Mange tak for linket. Nu har jeg siddet og læst de 90 sider og jeg må sige at han er inspirerende. Jeg tror absolut at det er noget jeg vil prøve at give mig i kast med. Skulle det ikke lykkes, så har jeg da prøvet og er forhåbentligt blevet klogere.

Så lige, at ved en søgning på Google ligger den side som nr. 5 ud af mere end 57.000.000 mulige, det er jeg egentligt godt tilfreds med 

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 19:41
Dato: 16-02-2006 11:30:29 Forfatter: Michael Oxkjær
Dato: 2/16/2006 11:23:50 AM Forfatter: Mikkel deMib
Hehe, nahh, måske skulle jeg bare have holdt min kæft :)

Måske

Ja, det mangler helt sikkert noget sådant, det er jo næsten umuligt at købe relevante links i øjeblikket hvis man har et dansk site, så jeg glæder mig meget til at se hvad du disker op med

FYI: Der er mere end en "udbyder" på vej.
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Skrevet kl. 20:24
Diskussionen om hvor vidt PageRank har betydning eller ej kan vist bedst betegnes som religiøs. Google ved hvad der foregår - andre gætter sig (primært) frem.

Ifølge Google har PageRank stadig en betydning.

Og PR har da en betydning - af en slags. Jeg er sikker på at selv Mikkel foretrækker indgående links fra PR +7 sites frem for sites med en PR på 0. Værdien bliver jo tildelt af en årsag.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:40
> Værdien bliver jo tildelt af en årsag.

Ja da! Det gør Ekstra Bladets stjernetegn også. I begge tilfælde er det nu mest for underholdingens skyld, frem for videnskabens.

Google har brugt begrebet PageRank i deres markedsføring langt bredere end der er dækning for rent teknisk. Læser man de originale dokumenter på PageRank og sammenholder det med hvad der faktisk sker på Google er det helt tydeligt, at den patenterede PageRank - det som ER PageRank, enten slet ikke bruges mere eller i hvert fald er udvandet af så ekstremt mange andre forhold, at det er ligegyldigt.

> er sikker på at selv Mikkel foretrækker indgående links fra PR +7 sites frem for sites med en PR på 0.

Nej, der tager du helt fejl. Jeg vil 100 gange hellere have links fra et PR 0 site, med 4 milioner målbare backlinks, og et 9 år gammelt domæne, end jeg vil have et link fra et PR 7 site, med 23 målbare backlinks og et 8 måneder gammelt domæne. Til enhver tid!

Hvor mange eksempler på websites med lav PageRank der outranker websites med høj PageRank vil du have før du erkender den rapporterede (toolbar) PageRank ikke er noget værd i sig selv? :)
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Skrevet kl. 21:11
Dato: 22-02-2007 20:40:01 Forfatter: Mikkel deMib >
Hvor mange eksempler på websites med lav PageRank der outranker websites med høj PageRank vil du have før du erkender den rapporterede (toolbar) PageRank ikke er noget værd i sig selv? :)

Jeg kender til så rigeligt med den slags eksempler, så spar bare kræfterne. Bemærk at jeg skrev "Og PR har da en betydning - af en slags.". Jeg er helt med på, at der er mange andre faktorer der spiller ind.

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)