Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvstændig på 5. år - men er kørt død....

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er en mand på 32 år, der bor i Schweiz på 8. år. Jeg har levet af affiliate marketing de sidste 5 år, men må nu indrømme, at jeg er kørt død i det. Derfor leder jeg efter en ny forretningsmulighed, men har brug for nogle input.

Jeg har ingen eller meget lidt opstartskapital, så alt der kræver kapital, er udelukket. Jeg har til gengæld indkomst nok (fra mine affiliatesider) til lige at klare dagen af vejen det næste stykke tid (3 -6 måneder). 

Jeg har følgende kompetencer og evner:

- Affiliate marketing

- Hjemmesideudvikling

- SEO

- Tekstforfatning

- Telemarketing

- Jeg taler dansk (modersmål) og flydende engelsk, fransk og tysk

Jeg håber I har nogle ideer eller input, der kan hjælpe mig i gang med noget nyt.

På forhånd tak!

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Sender dig lige en pm?

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er så har jeg nogle affiliate sider med passiv indtæt til salg, hvis du tænker i de baner?

Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 59
Fra  formuleringen.dk Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg tænker umiddelbart, at du kan lave en hjemmeside, hvor du tilbyder lidt af hvert inden for genren. Det kræver ingen startkapital, men blot at du kreere en hjemmeside. Du kan jo tilbyde enten hjemmesideudvikling, SEO eller tekstforfatning - eller det hele. Det skulle ikke være første gang, at det er set. Du kan også skrive e-bøger om nogle af emnerne, som efterfølgende fungerer som en passiv indkomst

Held og lykke.


Med venlig hilsen
Cecilie

Tilmeldt 13. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Fra  Aker Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Med dine sproglige kundskaber kunne du overveje mødebooking i udlandet for danske virksomheder der ønsker at udvide til andre lande.

Tilmeldt 29. Sep 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Kan det passe at jeg ikke kan sende dig en PM? 

Du må gerne lige smide mig en PM - kunne godt have noget som du kan hjælpe min virksomhed med. 

Mvh. Lars

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter.

Hvad med at sælge et digitalt produkt fra en af dine affiliate sider - f.eks. en ebog eller et online kursus? Der er stor forskel på at drive en affiliate side og en webshop, hvilket måske kan booste din motivation?

Tue

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Med dine sproglige kundskaber samt it-færdigheder kan du hjælpe Danske virksomheder udvide til diverse lande. Bare et foreslag :)

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar til alle :)

@Cecilie Madsen Ja, jeg synes bare ikke at hjemmesideudvikling, tekstforfatning, seo osv. er så spændende længere. Men ellers var ideen meget oplagt.

@Aker og Tobias Ja, det har jeg også overvejet - eller rettere at hjælpe danske virksomheder til at flytte til udlandet som helhed. Jeg synes bare det virker som en meget uhåndgribelig opgave, som jeg i realiteten ikke er særlig kompetent til.

@Tue Lindblad Ja, det er en god nok ide, udover at jeg virkeligt har svært ved at finde på digitale produkter i mine nicher.

Men igen tak for de mange input - flere er fortsat velkomne :)

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker også tolk arbejde og konsulent arbejde til virksomheder som vil udvide til de gældende lande. Du kan også hjælpe privat personer der ønsker at flytte deres liv til udlandet, men som ikke helt taler sproget. 

Det er da helt sikkert et projekt jeg kunne være interesseret i :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)