Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO, landingpages og ubrugte domæner.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus.

Sider der kun har til formål at fungere som "doorway pages" er en dårlig idé.

Du kan læse mere om, hvorfor vi fraråder brugen af doorway pages her:

Google: Nej tak til ”doorway pages”

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John og tak for dit svar.

Det jeg beskrev i mit første indlæg var tydeligvis doorway pages, men det der nu er sat op lader ikke til at være det. - Det er muligvis mig der har misforstået hvad formålet med siderne var, og så er der måske også rettet lidt til da jeg sendte advarslen om doorway pages videre!?

Som det er nu er det selvstændige one-page sider med SEO optimeret tekst til hver af de services der sælges på hovedsiden (hvor det, som jeg har forstået det, er meningen at der skal laves link building på også).

Ud fra den eksisterende case ville jeg nok selv vælge at bruge tiden og pengene på at optimere hovedsiden frem for at smide en masse krudt efter en masse nye sider, men som andre i tråden har været inde på kan det jo godt give mening hvis det gøres ordentligt. Om det så er tilfældet er nok for tidligt at sige og under alle omstændigheder er det jo i hvertfald ikke op til mig, så jeg følger nok bare lidt med på sidelinjen fra nu af :)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)