Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg går og overvejer at købe/ få lavet en webshop hvor jeg vil sælge italianske lædervarer?

.jeg ligger vægt på at siden er brugervenlige og let overskuelig og at der er et strejf af eksklusivitet.

Det er selvfølgelig også et krav at denne side indholder et betalingssytem hvor kunderne kan betale for deres varer via kreditkort.

Hvor meget ville dette koste??

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:59

Mellem 2.000 kr. og 250.000 kr. Smile

Det er utrolig svært at svare præcist på, da alle webbureau'erne har forskellige takster for det samme arbejde. Desuden kommer det jo an på hvilke funktioner den ellers skal have, skal det kunne udskrife faktura, skal det arbejde sammen med et økonomiprogram, skal det have eb ønskeliste funktion osv osv osv.

Når det så er sagt, vil jeg anbefale dig at hive fat i Martin Tygsen fra Venio.dk, han deltager her på amino. Han vil helt sikkert kunne hjælpe dig med en super webshop.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:02

calzaghe:

Hvor meget ville dette koste??

Det er svært at sige - da der er forskellige løsningsmodeller.

1. Lej en standardshop - www.scannet.dk www.dandomain.dk www.goldenplanet.dk - her får du en billig men standardiseret løsning, så ingen specielle ønsker til funktioner eller design. På den måde er du igang for ganske få tusinde kroner.
 Du kan dog vælge at hyre en webdesigner til at style din standardiseret løsning, og her kan prisen ligge på alt mellem 5000 og 50.000.

2. Vælg en opensource løsning, et gratis stykke software hvor du så sætter et webburau til at videreudvikle denne så den passer dine behov 100% og får udviklet et desing der rammer din målgruppe. Det er løsningen der ligger i en middelklasse angående prisen. Vi, venio aps, tilbyder f.eks. denne løsning til 8000 ex moms i oprettelse og så 270 ex moms i måneden hvor vi derefter hoster og giver support, har du lyst til at høre mere om dette og se nogle af vores referencer så send mig en mail.

3. Få bygget en løsning helt fra bunden - ofte kun nødvendigt hvis du virkelig vil starte ud med en stor løsning, eller fordi du har nogle meget specielle ønsker. Helt klart den dyreste løsning og her kan du forvente prisen ligger fra 50.000 og op til et par millioner alt efter hvad der skal laves.

Jeg håber dette satte lidt lys på sagen, ellers er du meget velkommen til at skrive direkte til martin@venio.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 21:03

Martin M:
 Når det så er sagt, vil jeg anbefale dig at hive fat i Martin Tygsen fra Venio.dk, han deltager her på amino. Han vil helt sikkert kunne hjælpe dig med en super webshop.

Nåede ikke lige at se du havde svaret - Tusind tak for anbefalingen.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:16

Martin Tygsen:

Martin M:

Nåede ikke lige at se du havde svaret - Tusind tak for anbefalingen.

Det var da så lidt og en anbefaling manglede da bare i forhold til det samarbejde vi har haft Smile

Tilmeldt 11. Dec 07
Skrevet kl. 00:10

hvordan sikrer man sig at der ikke sker misbrug fra den der laver siden, når jobbet er lavet??

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:59

Det er vist ikke noget du behøver at frygte, jeg har ihvertfald aldrig hørt om den slags - Desuden forhindre dansk lovgivning jo at kreditkort informationer opbevares af webshops så den slags data ligger slet ikke i webshoppen.

Hvis du kan vente til slutningen af januar kan jeg også godt være behjælpelig med en webshop med betalingsgateway enten hos fribetaling.dk eller epay.dk - du hoster selv via eget webhotel og når shoppen er færdig er det dit site og du kan frit skifte webhotel, forandre koden m.v. som du lyster.

Du skal være velkommen til at skrive en mail hvis du er interesseret.

Tilmeldt 11. Dec 07
Skrevet kl. 01:08

kan du ikke lige sende mig, din mail for jeg kan ikke åbne det link.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 01:10
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 08:15

calzaghe:
hvordan sikrer man sig at der ikke sker misbrug fra den der laver siden, når jobbet er lavet??

Det sikrer du dig ved at vælge en leverandør du kan stole på. Du vil aldrig kunne forhindre at din leverandør vil kunne snage i dit system senere hen, så her er det et spørgsmål om tillid til sin leverandør.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)