Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TEKNISK TEGNER - KONSTRUKTØR - FREELANCE - SAMARBEJDE SØGES

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med etablering af et nyt boligkoncept søges kontakt med en kreativ teknisk tegner eller konstruktør til tegning af  boliger. Der er tale om udarbejdelse af skitser, tegninger til ansøgning om byggetilladelser, arbejdstegninger og illustrative tegninger/materiel. Her vil det være mulighed for at være med at skabe noget fra start og etablere en god fremtidig kundebase. Du er gerne bosiddende i trekantområdet, M/K, og en fordel med erfaring med tilsvarende opgaver.

Fra Odense SØ
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 20:31

Hej

Du skal være velkommen til at kontakte mig, så kan vi se, om der er kemi, og hvilke muligheder der er. Jeg er bosat i Odense, men arbejder primært fra Århus og ned, men her hele landet som område.

Jeg er bygningskonstruktør med eget firma, og jeg tegner for andre firmakunder.

Kontakt mig bare på følgende, jeg er næsten altid ved telefonen (mobilen)Big Smile:

Allan BojeBoje Byggerådgivning ApSBlåstjernen 4, Fraugde5220 Odense SØTlf.: 69 10 69 20 / 24 81 35 40Fax: 63 95 60 67e-mail: post@boje-byg.dkWeb: www.boje-byg.dk

Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 08:17

Hvis du ikke har fundet en samarbejdspartner, er du velkommen til at kontakte mig på tlf: 25 21 21 44 eller på en PM
Jeg er uddannet konstruktør, og har arbejdet både med tegneopgaver og projektledelse. Senest et projekt til 125 mill.

Med venlig hilsen
Allan Danielsen

Tjek min profil her

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)