Hej Alle Jeg har lige haft mit nye forum http://www.projektlederforum.dk til test de sidste 14 dage, så nu håber jeg på at alle funktioner virker som de skal. Vi går nu igang med at smide lidt mere design på side og skal til at markedsføre det, så jeg vil meget gerne have nogle råd omkring designet samt hvor og hvordan man kan markedsføre siden. på forhånd tak Claust |
Hej Claust
Jeg ville umiddelbart få lavet en korrekturlæsning inden jeg begyndte at markedsføre siden.
Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg synes at der på forsiden burde stå hvad Projektledere kan bruge
dit forum til, selvom det måske er indlysende og hvorfor de skal bruge dette forum.
Der står også at man kan se hvorfor det er det hurtigst voksende projektlederforum. Er det da det? Det ser eller ikke specielt voksende ud eller stort, for den sags skyld.
Jeg kan godt lide selve siden. Den er brugervenlig og behagelig nok at være på. Men landets bedste forum?
Du er da i hvert fald ambitiøs med siden
Hvad angår markedsføring vil jeg foreslå dig at tage dit link og så få smidt det ud så mange steder som muligt. Søg evt. på "tilføj link" på Google og/eller andre søgemaskiner og så er det bare om at gå igang. Det er ganske gratis og kan sagtens på kort tid bidrage med en masse dagligt besøgende.
Hvis du vil bruge penge på markedsføring vil jeg anbefale at du bruger Google AdWords. Det er hvad jeg kender til og jeg kan også godt, gratis, hjælpe dig igang med brug af det. Dog kun hvis jeg selv kan stå inde for din side og det kan jeg ikke helt på nuværende tidspunkt
Jeg er sikker på der også er andre, der har alternative idéer til markedsføring, men nu fik du lige til noget af det jeg kender til.
Mvh Joel