|
Hej Amino'er Jeg er på jagt efter et pro RMA system, der kan overtage efter vores slidte hjemmebygget som efterhånden er ved at give op. Systemet skal være webbaseret. Der skal være fuld integrations mulighed med ERP via XML eller andet. Systemet skal kunne håndtere flere selskaber på samme konto helst. En vare skal kunne følges hele vejen igennem system fra kunde til ekstern værksted og tilbage igen. Og så skal der naturligvis være mulighed for meget nemt at kunne adviserer kunden om status.. Systemet skal håndtere fysiske varer så derfor er det vigtigt med nogle funktioner til at registerer modtaget tilbehør osv... vi har ca 30-40 sager igennem om dagen på nuværende tidspunkt, så systemet skal være hurtigt og med en veldrejet brugerflade. Det skal være muligt at tilknytte filer til en given sag, f.eks video og docs. Jeg har kigget lidt på salesforce.com, men jeg synes ikke deres system helt har de funktioner vi søger. Der må findes et system ude i verden der kan dette, alle virksomheder kæmper jo med dette til daglig? PS. Jeg har ikke brug for at modtage tilbud på at få det udviklet, det er for dyrt og i så fald ville vi få det udviklet internt. Jeg søger derimod en gennemtestet velanset løsning. |
RMA System.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
|
|
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Bliv gratis medlem