Tøjproducenter I udlandet? Erfaring? - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Start af selvstændig virksomhed

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hvordan starter jeg selvstændig virksomhed? "

Tøjproducenter I udlandet? Erfaring?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 7
Tilmeldt 22. sep 15
Indlæg ialt: 2

Fra Klique
Skrevet 27-09-2015 kl. 14:06

Hej Aminoer, vi er to unge iværksættere der satser på et nyt og fedt tøjmærke. Vi har udarbejdet meget forarbejde allerede, men nu er vi nået til punktet, hvor vi skal finde en fabrik der kan producere vores tøj, med print og Label. 

Men vi har ingen erfaring inden for dette område, så ville høre om nogle af jer havde erfaring med tøjfabrikker i udlandet. 

Hvilke lande anbefaler I, at tøjet skal produceres i?
Hvordan kan man sikre sig at tøjet er i god kvalitet?
Hvordan får man kontakt til sådan en fabrik? 

Vi er som sagt helt nye på området, så fabrikken må også gerne forholde sig inden for en rimelig prisgruppe. Men stadig i en god og behagelig kvalitet. 

Hvilke overvejelser skal vi have i baghovedet når vi leder efter fabrikker? 

I er velkommen til at stille spørgsmål, hvis jeg har formuleret noget forkert eller glemt en vigtig faktor :)

-Michael 

Amino-karma 44.836
Tilmeldt 3. feb 06
Indlæg ialt: 10.886

Ravn
Skrevet 27-09-2015 kl. 14:41

At få produceret tøj i udlandet er altså ikke noget man bare lige gør, slet ikke hvis man er total uerfaren.    I skal have alt specificeret : tegninger, pasform, materialevalg, farver ..... osv.  Da i åbenbart ikke har nogen erfaring vil jeg anbefale i bruger en konsulent der kan hjælpe jer.

www.pajpattern.com

www.calbeck.dk 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed

Start af selvstændig virksomhed er venligst sponseret af:

Hvordan starter jeg selvstændig virksomhed?
Besøg vores samarbejdspartnere :