Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omsætning på diskotek/spillested

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

aciboy:

Hvor meget omsætter hver gæst på et spillested/diskotek for i timen?

Hej Peter

Jeg har selv arbejdet som tender paa et stort diskotek, og kender da lidt fra branchen. Jeg kan kun sige at det er vildt forskelligt, pas paa med at basere en forretning paa en saadan udregning. Du kan godt faa folk til at laegge mere end 50 kr i timen hvis du er god, men du kan ogsaa komme ud for det modsatte. Der er mange faktorer som spiller ind. Hvor ligger du henne i landet? Er du midt i en klynge af andre lignende steder (det kan vaere godt og skidt)? Hvem er din maalgruppe? Er det et spillested, bar, diskotek eller maaske en blanding? Proev at kigge der hvor du oensker at starte op, og dan dig et overblik.

Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:44

Har haft disco i 14 år. Regn med 100-150 pr. person hvis de er op til 22 år - fra 25-40 år regn med ca 250 pr. person

Tilmeldt 25. Jan 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:22

har været bestyrer på et diskotek i 8 år... og maks en 200 kr pr gæst i gennemsnit inkl entre, vil jeg sige og det er maks.......det er fåtal som drikker for over 1000 kr, og kvinderne bruger faktisk meget lidt... så de trækker det hele voldsomt ned...

men nu skal man jo ikke give dem hele skylden, er der mange kvinder, så er der også mange af det modsatte køn:-)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)