Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan når jeg bedst ud til kunderne?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gæve aminoer

Jeg har lige et spørgsmål eller to der går på følgende:

Jeg har en lille service virksomhed www.hbejendomsservice.dk og jeg vil gerne gøre mine kommende kunder opmærksomme på at jeg eksisterer. Er det ok at tage ud med en flyer (A4 side med kort beskrivelse af hvem jeg er og kan) og smide direkte i postkassen/brevsprække?

Jeg har ikke det store budget til markedsføring - Men er der nogen der har en ide om hvordan man bedst når ud til kunderne med lavt budget?

På forhånd tak

Henrik Bertelsen www.hbejendomsservice.dk
Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 09:21

Personligt ville jeg ikke have noget imod det. Hvis du også tilbyder serviceydelser til brug i etageejendomme (fx vinduespudsning) er der ofte en opslagstavle man kan hænge noget på. Det vil i hvert fald nok ramme flere kunder end en annonce i lokalavisen, da de små annoncer nemt bliver overset af folk. Du kan evt. hænge noget op i de lokale supermarkeder også.

Jeg har også set nogle byggemarkeder hvor håndværkere havde mulighed for at lægge en bunke visitkort som byggemarkedets kunder så kunne tage, så det kunne jo være du kunne finde noget lign. evt. den lokale farvehandler eller lign.

held og lykke

Tilmeldt 27. Nov 07
Skrevet kl. 10:09

Hej Jesper,

Jeg havde også overvejet en annonce i lokal aviserne, det er bare noget dyrt for en lille bitte annonce og du har sikkert ret i at der ikke er så mange der ser den.

Det med byggemarkederne og visitkort er da en ok ide... skal bare lige have lavet nogle visitkort.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:18

Hvis dit geografiske område er begrænset, er flyers et glimrende medie.
Du bør også skrive en pressemeddelelse og komme i de lokale aviser - i hvert fald hvis du er nystartet.

mvh Hans

Tilmeldt 27. Nov 07
Skrevet kl. 11:32

Hej Hans,

Det er Aalborg og omegn.

En pressemeddelelse - glimrende ide! Men hvordan og er det ikke dyrt?

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:43

Henrik Bertelsen:

En pressemeddelelse - glimrende ide! Men hvordan og er det ikke dyrt?

En pressemeddelelse er gratis, hvis du skriver den selv.
Den er dyr, hvis du får en inkompetent skribent til at lave den.
Den koster noget, men tjener sig selv ind, hvis du får en kompetent skribent til at lave den.

Jeg selv hører til i den sidste kategori, mine kunder er tilfredse, og vi når det nemt inden jul.Big Smile

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 20:00

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Tilmeldt 27. Nov 07
Skrevet kl. 07:46

Hej Diane,

Tak for tippet. Jeg er nu ved at overveje hvad der er bedst. Jeg kan godt se fidusen i det med jul osv. men på den anden side så er pressen jo også vældig optaget af det politiske.... der er jo lidt uro derinde på Cristiansborg.

Jeg var så heldig at tale med en igår som har været med til at sende mange pressemeddelser ud, og det var personens erfaring at så længe der var en del liv omkring folketinget, ja i det hele taget omkring det politiske, så er det nemt at overse ens pressemeddelse. På den anden side så skal man jo også gøre et eller andet. Tænke tænke...

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:16

Henrik Bertelsen:
(...)så længe der var en del liv omkring folketinget, ja i det hele taget omkring det politiske, så er det nemt at overse ens pressemeddelse.

Hej Henrik

Netop derfor er julen ekstra effektiv. Der bliver ikke taget store politiske beslutninger i julen, så der er spalteplads nok at tage af.
Derudover konkurrerer du ikke med Christiansborg om spaltepladsen. Et enkeltmands servicefirma i Aalborg rammer ikke forsiden af Berlingeren. Du er meget bedre tjent med at ramme dine lokale ugeaviser, og kunne du nå 24 timers Aalborgudgave, er et helt perfekt. Her konkurrerer du med kommunalt stof, som jeg med 99%s sikkerhed kan love dig, at der holder total julefred.

Få din bekendte til at kigge din pressemeddelelse igennem. En person udefra kan bedre se, hvornår pressemeddelelsen bliver for tydelig i sine reklamebudskaber - og dermed bliver smidt væk.

mvh Hans

Tilmeldt 17. Oct 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:02

Hej

Vi har en tømrervirksomhed og for et par år siden desigende jeg et postkort for firmaet med vores logo på forsiden og lidt tekst på bagsiden. Det kostede ikke alverden at få det trykt og vi bruger det også som virsitkort - det bliver ikke så let væk.

Vi fik det hustandsomdelt i det område hvor vi bor. Det kostede ca. 1,10 pr. kort PostDanmark skulle dele ud. Alt det kan du finde frem til på Post Danmarks hjemmeside.

Filosofien var - at sætter du en annonce i avisen så er det en brøkdel der ser den. Bliver der lagt et postkort i postkassen skal alle der tømmer postkassen tage stilling til dit postkort. Altså alle der får et ser det. Kunden overvejer så om der er behov for ejendomsservice i nær fremtid og gemmer det. Det skal så også vlre pænt og ikke med for meget "lir".

Det er nu 4 år siden vi delte vores postkort ud og vi får stadig henvendelser på det.

Hilsen Lone

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)