Hej gæve aminoer Jeg har lige et spørgsmål eller to der går på følgende: Jeg har en lille service virksomhed www.hbejendomsservice.dk og jeg vil gerne gøre mine kommende kunder opmærksomme på at jeg eksisterer. Er det ok at tage ud med en flyer (A4 side med kort beskrivelse af hvem jeg er og kan) og smide direkte i postkassen/brevsprække? Jeg har ikke det store budget til markedsføring - Men er der nogen der har en ide om hvordan man bedst når ud til kunderne med lavt budget? På forhånd tak
|
Personligt ville jeg ikke have noget imod det. Hvis du også tilbyder serviceydelser til brug i etageejendomme (fx vinduespudsning) er der ofte en opslagstavle man kan hænge noget på. Det vil i hvert fald nok ramme flere kunder end en annonce i lokalavisen, da de små annoncer nemt bliver overset af folk. Du kan evt. hænge noget op i de lokale supermarkeder også.
Jeg har også set nogle byggemarkeder hvor håndværkere havde mulighed for at lægge en bunke visitkort som byggemarkedets kunder så kunne tage, så det kunne jo være du kunne finde noget lign. evt. den lokale farvehandler eller lign.
held og lykke