Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop hjælp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sidder og brug for noget hjælp. 
Jeg sidder og skal opsætte en hjemmeside for en fotograf som vil have en webshop hvor fotografen kun skal sælge sine billeder til kunder igennem og med uden held har jeg ikke kunne se hvad der er bedste løsning, da man også skal kunne mærker flere billeder på én gang...

nogen der kan hjælpe vil jeg blive meget glad :)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 00:05

casker:

Hej

Jeg sidder og brug for noget hjælp. 
Jeg sidder og skal opsætte en hjemmeside for en fotograf som vil have en webshop hvor fotografen kun skal sælge sine billeder til kunder igennem og med uden held har jeg ikke kunne se hvad der er bedste løsning, da man også skal kunne mærker flere billeder på én gang...

nogen der kan hjælpe vil jeg blive meget glad :)

Personligt ville jeg vælge en specielt kodet løsning, da jeg selv også tager en del billeder og ofte finder det en del nemmere bare at have en mappe jeg kan uploade til som jeg så tilknytter kunden til, hvorefter de så modtager en mail med at der er en mappe med billede de kan vælge hvilke de vil have. 

Men om det er den bedste løsning for dig og fotografen kan jeg ikke sige, det er bare hvad jeg selv ville vælge og delvist har , men jeg programmere det jo også selv, så det har stor betydning :)

Tilmeldt 16. Mar 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:20

Hej Kim

Det er bare sådan at de kan bestille billederne og så sende dem en mail til dem for at se de kan se hvad er de køber

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)